  • 1. Data: 2013-12-09 10:40:27
    Temat: Router - jaki kupić?
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Przymierzam się do zakupu routera. Mam neta o szybkości 100 Mb (gniazdko RJ45 w
    ścianie).
    Do routera chciałbym podłączyć 2 laptopy (jeden nowy, drugi 5-letni), telewizor
    (gniazdo RJ45
    lub WiFi), drukarkę (USB) i ewentualnie w przyszłości zewnętrzny dysk współdzielony
    sieciowo
    (USB).
    Chciałbym aby router zapewniał płynne działanie w standardzie DLNA z prędkościami
    adekwatnymi do szybkości łącza. Zamierzam przeznaczyć na router max 250 zł.

    Proszę o propozycje ciekawych routerów. Dobrze jak by się nie zawieszał. ;)

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 2. Data: 2013-12-09 14:16:01
    Temat: Re: Router - jaki kupić?
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 10:40:27 +0100, Marek napisał(a):

    > Proszę o propozycje ciekawych routerów.

    TP-Link 1043ND ponizej 200 pln

    > Dobrze jak by się nie zawieszał. ;)

    + soft Gargoyle :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2013-12-09 14:28:12
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości

    Oooo..znam kolegę z innej grupy :)

    > TP-Link 1043ND ponizej 200 pln

    > + soft Gargoyle :-)

    No tak, o tym Gargoyle czytałem, że warto wgrać.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 4. Data: 2013-12-09 14:57:14
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > TP-Link 1043ND ponizej 200 pln

    Mam. Jest ok. Szukam czegos lepszego = wydajniejszego,
    moze byc drozsze. Czego konkretnie potrzebuje? Tego co 1043ND tylko
    lepiej, szybciej, bardziej. Zwlaszcza lepszych transferow po gigabicie. ;)

  • 5. Data: 2013-12-09 16:13:28
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 14:57:14 +0100, Mr. Misio napisał(a):

    > Mam. Jest ok. Szukam czegos lepszego = wydajniejszego,
    > moze byc drozsze. Czego konkretnie potrzebuje? Tego co 1043ND tylko
    > lepiej, szybciej, bardziej. Zwlaszcza lepszych transferow po gigabicie. ;)

    No to TP-Link TL-WDR3600 lub TL-WDR4300 lub TL-WDR4900.
    Ostatni nie wiem czy juz wspierany przez Gargoyla, ale byl w planach kilka
    miesiecy temu, wiec moze juz jest.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2013-12-09 19:05:23
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > No to TP-Link TL-WDR3600 lub TL-WDR4300 lub TL-WDR4900.
    > Ostatni nie wiem czy juz wspierany przez Gargoyla, ale byl w planach kilka
    > miesiecy temu, wiec moze juz jest.

    Noooooo, brzmi zachacajaco

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/ulepszamy-s
    przet-benchmarkowcow-edycja-xviii/strona/20313.html

    Ale poszukam wiecej testow :)

  • 7. Data: 2013-12-09 21:10:16
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Proponuję 8-portowy (8 x LAN), bo 4/5 portowy jakoś szybko robi się niewystarczający
    i trzeba switche dokładać.
    No i jednak gigabitowy, bo dziś masz na wejściu net 100 Mb, a niedługo będzie
    szybciej.

    Z routerów WiFi najlepsze są na dzisiaj Asus, ale cenowo się nie zmieścisz.
    Sprawdź jeszcze WD MyNet N900 (gigabitowy, 8xLAN, WiFi jednoczesnie 2,4 + 5 GHz
    a/b/g/n, funkcja Guest w obydwu pasmach).

    -----

  • 8. Data: 2013-12-09 21:42:53
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik 666 napisał:
> [...]
    > Sprawdź jeszcze WD MyNet N900 (gigabitowy, 8xLAN, WiFi jednoczesnie 2,4
    > + 5 GHz a/b/g/n, funkcja Guest w obydwu pasmach).

    Choc nie, ma 7 x LAN giga -

    http://wdc.com/pl/products/products.aspx?id=710

  • 9. Data: 2013-12-09 21:43:45
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > No to TP-Link TL-WDR3600 lub TL-WDR4300 lub TL-WDR4900.

    A cos z wieksza niz 4 iloscia portow giga lan?

    Bo wlasnie przypomnialo mi sie, ze z chciea pozbylbym sie dodatkowego
    switcha, bo 4 porty m i nie wystarczaja :)

  • 10. Data: 2013-12-09 21:48:11
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik 666 napisał:
> [...]
    >
    > Z routerów WiFi najlepsze są na dzisiaj Asus, ale cenowo się nie zmieścisz.
    > Sprawdź jeszcze WD MyNet N900 (gigabitowy, 8xLAN

    ja widze 4 x LAN.

    WD MyNet N900? ten model?