  • 1. Data: 2009-01-18 13:04:36
    Temat: Znacie jakies czytnik kart ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Witam
    Czy znacie jakies czytniki kart (takie jak bankomatowe) spelniajace warunki
    :
    - na czipa (nie pasek magnetyczny)
    - wejscie na USB
    - tani
    - jakies biblioteki, dll itp ktore umozliwiaja napisanie wlasnego
    oprogramowania
    ?

    Posiadam kupiony kilka lat temu czytnik firmy Towitoko, ale jest on jeszcze
    na RS232/PS2. Teraz widze ze pojawily sie tego typu czytniki na USB, ale za
    to nie widze aby byly pakiety z SDK itp (aby mozna bylo samemu
    oprogramowac). No i wsumie sa drozsze niz kiedys - az dziwne. Ale cena i tak
    jest ok.
    http://www.chipdrive.de/cgi-bin/edcstore.cgi?user_ac
    tion=list&category=Produkt%3B03_Chipkartenleser

    Czy mozecie zatem wskazac mi tego typu rzecz ?

    Fantom

  • 2. Data: 2009-01-18 14:06:11
    Temat: Re: Znacie jakies czytnik kart ?
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 18 Sty, 13:04, "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> wrote:
> [...]
    > jest ok.http://www.chipdrive.de/cgi-bin/edcstore.cgi?user
    _action=list&categor...

    > Czy mozecie zatem wskazac mi tego typu rzecz ?

    nie wiem czy to jest to czego szukasz:

    http://www.gnupg.org/howtos/card-howto/en/ch02s02.ht
    ml

    spis czytnikow dzialajacych z gpg- program opensource, wiec, w
    najgorszym razie, zawsze mozesz popatrzec w zrodla by sie dowiedziec o
    szczegolach obslugi (przez system) tegoz urzadzonka...
    chociaz to wydaje mi sie lekkim obchodzeniem problemu (braku
    'oficjalnych' bibliotek i ogolne sdk); ale lepszy rydz nisz nic :~

  • 3. Data: 2009-01-18 14:17:16
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 18 Jan 2009 14:04:36 +0100,
    Fantom <s...@p...onet.pl-skasujto> screamed:
> [...]
    > ?
    >
    > Posiadam kupiony kilka lat temu czytnik firmy Towitoko, ale jest on jeszcze

    Inaczej... próbowałeś z konwerterem FT232?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 15:16:15 user up 11956 days, 3:11, 1 user, load average: 0.05, 0.50, 0.97 ]

    I haven't spoken to my wife in years. I didn't want to interrupt her.

  • 4. Data: 2009-01-18 14:42:30
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > Inaczej... próbowałeś z konwerterem FT232?

    Docelowo chcialbym kupic kilka takich urzadzen wiec lepiej niech to bedzie
    na USB

    Fantom

  • 5. Data: 2009-01-18 14:42:30
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

  • 6. Data: 2009-01-18 15:07:40
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

> [...]
    ml

    > spis czytnikow dzialajacych z gpg- program opensource, wiec, w

    Dzieki za stronke - przy okazji mam jakas liste czytnikow do przegladniecia
    (omnikeya nie znalem)

    Fantom

  • 7. Data: 2009-01-18 19:59:01
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy znacie jakies czytniki kart (takie jak bankomatowe) spelniajace
    > warunki :
    > - na czipa (nie pasek magnetyczny)
    > - wejscie na USB

    http://www.scmmicro.com/security/view_product_en.php
    ?PID=2

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://forum.virtual-it.pl/

  • 8. Data: 2009-01-18 20:17:53
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > http://www.scmmicro.com/security/view_product_en.php
    ?PID=2

    Jak tego typu sprzety sie samemu programuje ? Widze ze prawie wszystkie
    obsluguja PC/SC. Czy to droga do "zwyciestwa" ? Za pomoca tego standardu
    latwo napisac cos po ten sprzet ?

    Fantom

  • 9. Data: 2009-01-21 08:59:18
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    ?PID=2

    > Jak tego typu sprzety sie samemu programuje ? Widze ze prawie wszystkie
    > obsluguja PC/SC. Czy to droga do "zwyciestwa" ? Za pomoca tego standardu
    > latwo napisac cos po ten sprzet ?

    Trudno mi na to pytanie odpowiedziec. Znam je od strony wdrozeniowej, a
    konkretnie karty z tokenami CRYPTOCard.
    Wiem ze soft napisany jest w Javie.

    Washi