  • 1. Data: 2009-06-25 06:36:24
    Temat: Jaka tania i dobra drukarka termiczna?
    Od: Abece <a...@a...nospam.w.pl>

    Witam

    Szukam dobrej i taniej - kasowej - drukareczki termicznej, porównywalnej
    ze STARem TSP7xx (ale tańszej!), na złączu USB/Centronics/RS232C,
    współpracującej z Linuksem/Windows... ktoś coś widział, wie?
    Cena TSP7xx jest zabójcza...

    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2009-06-25 10:27:24
    Temat: Re: Jaka tania i dobra drukarka termiczna?
    Od: "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Abece" <a...@a...nospam.w.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze STARem TSP7xx (ale tańszej!), na złączu USB/Centronics/RS232C,
    > współpracującej z Linuksem/Windows... ktoś coś widział, wie?

    Popatrz na termiki od Brothera - ostatnio widziałem cos od nich za normalne
    pieniądze.
    Ale Ty się wczytaj głębiej (jaki papier, jaka obciążalność itp), bo nie
    testowałem tego.

    Jacek W.

  • 3. Data: 2009-06-25 22:15:45
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Szukam dobrej i taniej - kasowej - drukareczki termicznej,

    http://www.mefa.com.pl/index_pliki/oferta.htm
    Coprawda zwyczajem polskich firm robia tajemnice z ceny, ale moze nie
    jest az taka wstydliwa.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa