  • 1. Data: 2009-06-25 05:23:31
    Temat: Jaki niedrogi pilot do PC (Windows Vista + XBMC)?
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Witam,

    Poszukuję niegrogiego pilota do PC, który będzie współpracował z
    Windows Vista oraz XBMC (www.xbmc.org).
    Myślałem o takim:
    http://www.allegro.pl/item663779916_pilot_do_pc_wina
    mp_allplayer_mediacenter_xp_vista.html
    albo takim:
    http://www.allegro.pl/item663078618_pilot_do_laptopa
    _pc_usb_opis_pl_vista_xp.html

    Będę wdzięczny za Wasze sugestie.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2009-06-25 10:40:00
    Temat: Re: Jaki niedrogi pilot do PC (Windows Vista + XBMC)?
    Od: Lost <l...@w...op.pl>

    Przemek pisze:
    > Witam,
    >
    > Poszukuję niegrogiego pilota do PC, który będzie współpracował z
    > Windows Vista oraz XBMC (www.xbmc.org).

    Od razu pisze, ze nie wiem czy to bedzie dzialalo na viscie, ale
    jezeli masz bluetooth i komorke to sciagnij i potestuj program
    'Bluetooth Remote Control'.

  • 3. Data: 2009-06-25 12:15:43
    Od: "g...@p...onet.pl" <g...@p...onet.pl>

    Przemek wrote:
    > Witam,
    >
    > Poszukuję niegrogiego pilota do PC, który będzie współpracował z
> [...]

    mam i polecam. Z vista dziala bez problemow (sterowniki zaciaga przez
    update systemu).

    Mozliwosci konfiguracji duze, zasieg doskonaly, dizajn i jakosc
    wykonania zaskoczyly na plus (mimo, ze to medion).

    pomysly ze sterowaniem telefonem kom. na dluzsza mete bardziej cie wk...
    niz przyniosa pozytek.

    grafi

  • 4. Data: 2009-06-25 19:13:53
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 25 Cze, 14:15, "g...@p...onet.pl" <g...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wykonania zaskoczyly na plus (mimo, ze to medion).
    >
    > pomysly ze sterowaniem telefonem kom. na dluzsza mete bardziej cie wk...

    Dzieki za informacje.
    Czyli sterowniki sa w systemie? Czy instaluje sie jakas dodatkowa
    aplikacje w ktorej mozna zdefiniowac aplikacje uruchamiane przez
    odpowiednie klawisze i skroty dzialajace z dana aplikacja?
    Jezeli moglbys w wolnej chwili sprawdzic dzialanie pilota z XBMC
    (domowe centrum rozrywki - www.xbmc.org ) - bylbym wdzieczny :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 5. Data: 2009-06-25 19:14:29
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 25 Cze, 12:40, Lost <l...@w...op.pl> wrote:

    > Od razu pisze, ze nie wiem czy to bedzie dzialalo na viscie, ale
    > jezeli masz bluetooth i komorke to sciagnij i potestuj program
    > 'Bluetooth Remote Control'.

    Dziekuje za sugestie, ale szukam tylko pilota.
    Telefon sluzy mi wylacznie do dzwonienia ;)

    Pozdrawiam
    Przemek