  • 31. Data: 2012-11-04 16:56:35
    Temat: Re: Jaki CPU i GPU do przyzwoitego przeglądania internetu?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-11-04 15:50, Piotr Rezmer pisze:
    > Sprawdziłem jeszcze czy można coś ustawić sensownego w BIOS. FailSafe
    > nie zmieniło specjalnie sytuacji. Zauważyłem jednak coś niepokojącego w
    > BIOS. Otóż zaczęły pojawiać się literówki. Przy przechodzeniu pomiędzy
    > polami za pomocą strzałek, zaczęły się pojawiać zmiany pojedynczych
    > liter w zupełnie przypadkowych miejscach.
    Kondensatory na płycie, kondensatory w zasilaczu, karta graficzna
    (ram/czip) ... wszystko stare i podejrzane, bez ogólnego przejrzenia
    fizycznego tego komputera - to nawet szklana kula nie pomoże. A dalej to
    jest fekaloplastyka przy takim sprzęcie, KAV-75 jest płytką klasy
    sławnego ecs K7-S5A ;), kondensatory na nich puchły bez przerwy. Do
    kompletu procesor amd z jądrem na wierzchu (ukruszone rogi?) i możliwa
    porażka na każdym kroku.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173