  • 1. Data: 2010-06-28 08:03:11
    Temat: Jaki motor kupic
    Od: Mateuszj13 <Mateuszj13@_NOSPAM_poczta.fm>

    Witam
    mam 14 lat i bede chodzil do 2 gim i zamierzam kupic Aprilie Rs 50 ale nie
    wiem czy ona bedzie dla mnie dobra mam zwrost okolo 158 cm i jak sadzicie
    bedzie dla mnie dobra czy zaduza? a jak nie to jaki motor doradzacie mi na
    moj zwrost cena do 3500max pozdr dzieki za wszystkie odpowiedzi:)

  • 2. Data: 2010-06-28 08:46:51
    Temat: Re: Jaki motor kupic
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    Polecam Ci: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M157212
    9

    --
    wo_Ohoo! ;>

  • 3. Data: 2010-06-28 08:55:56
    Od: Magic <m...@w...pl>

    woohoo pisze:

    > Polecam Ci: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M157212
    9

    Jeszcze jakieś mądre rady ?
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2010-06-28 08:59:25
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Mateuszj13 pisze:
    > Witam
    > mam 14 lat i bede chodzil do 2 gim i zamierzam kupic Aprilie Rs 50 ale
    > nie wiem czy ona bedzie dla mnie dobra mam zwrost okolo 158 cm i jak
    > sadzicie bedzie dla mnie dobra czy zaduza?

    Obawiam się że nie ma tu zbyt wielu użytkowników takiego jeździdła, więc
    na to pytanie będziesz musiał sobie prawdopodobnie odpowiedzieć sam.
    Usiądź na nim i zobacz czy dobrze i pewnie sięgasz stopami do ziemi a
    rękoma do kierownicy przy pełnym skręcie.

  • 5. Data: 2010-06-28 09:02:48
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-06-28 10:55, Magic pisze:
    > Jeszcze jakieś mądre rady ?

    Wrzuć na luz, bo na 5-tym biegu poczucie humoru Ci wyskakuje.

    --
    wo_Ohoo!

  • 6. Data: 2010-06-28 09:06:30
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-06-28 10:59, Magic pisze:
    > Usiądź na nim i zobacz czy dobrze i pewnie sięgasz stopami do ziemi a
    > rękoma do kierownicy przy pełnym skręcie.

    RS dla czternastolatka o wzroście 158 cm?!
    Precle się kończą!

    --
    wo_Ohoo!

  • 7. Data: 2010-06-28 10:45:18
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Czesc

> [...]
    > sadzicie bedzie dla mnie dobra czy zaduza? a jak nie to jaki motor
    > doradzacie mi na moj zwrost cena do 3500max pozdr dzieki za wszystkie

    Honda HM 50, Derbi Senda 50, Rieju 50, Yamaha DT :)
    W wersjach supermoto sie swietnie jezdzi po miescie.

    --
    japu

  • 8. Data: 2010-06-28 10:59:38
    Od: Magic <m...@w...pl>

    woohoo pisze:

    > RS dla czternastolatka o wzroście 158 cm?!
    > Precle się kończą!

    Nie, ma sprawdzić. Poza tym to nie RS 250 które lata pod dwie paki. I
    sam tego kupować raczej nie będzie.

  • 9. Data: 2010-06-28 11:13:11
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-06-28 12:59, Magic pisze:
    > Nie, ma sprawdzić. Poza tym to nie RS 250 które lata pod dwie paki.

    75 km/h też wystarczy, by sobie niezłe kuku zrobić.
    Na RS 50 można się uczyć, ale jak się ma trochę wyobraźni i wzrostu.
    Niski czternastolatek najprawdopodobniej przyziemi podczas jednej z
    pierwszych przejażdżek po mokrym.
    Jak będzie miał szczęście, to skończy się na porysowanych plastikach i
    dobrej nauczce.
    Jak będzie miał pecha, to skończy pod kołami jadącej z naprzeciwka
    ciężarówki.

    > I sam tego kupować raczej nie będzie.

    Nie wszyscy rodzice są rozsądni.

    --
    wo_Ohoo!

  • 10. Data: 2010-06-28 13:29:52
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jun 28, 10:55 am, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Jeszcze jakieś mądre rady ?

    Tak: plewac posty piszacych przez rzygownik sikacza.
    Cieszesiezemoglempomoc ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef 955/660