  • 1. Data: 2010-06-28 07:31:49
    Temat: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: fex7777 <FEX7777@_NOSPAM_GMAIL.COM>

    Hej Wszystkim zakładam ten temat by zebrać do kupy wszystkich tych co po
    lasach gnają ponad 100 Km/h .
    Zapraszam wszystkich do rozmowy na temat swojego sprzętu, problemów i
    ciekawostek na temat spotkań, ciekawych miejsc, i szalonych pomysłów które
    chcielibyście zorganizować.

    Pozdrawiam wszystkich DRWALI na czterech Kołach .

    FEX Łódź
    SUZUKI LTZ 400

  • 2. Data: 2010-06-28 09:00:55
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "fex7777" <FEX7777@_NOSPAM_GMAIL.COM> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > Pozdrawiam wszystkich DRWALI na czterech Kołach .

    przez takich debili, to mordercze instynkty we mnie wzbieraja i mam coraz
    wieksza ochote narobic kolcy i rozsypac je w kilku miejscach, albo
    skorzystac ze starego partyzanckiego sposobu i stalowej linki rozpietej
    pomiedzy drzewami

  • 3. Data: 2010-06-28 09:14:43
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    fex7777 pisze:
    > Hej Wszystkim zakładam ten temat
    Pomylily Ci sie formy komunikacji internetowej to nie forum na onecie
    tylko usenet.

    > by zebrać do kupy wszystkich tych co po
    > lasach gnają ponad 100 Km/h .
    Chce to zobaczyc, znaczy te 100km/h po lesie quadem z tym, ze ja
    wyznaczam trase. :)

    > Zapraszam wszystkich do rozmowy na temat swojego sprzętu, problemów i
    > ciekawostek na temat spotkań, ciekawych miejsc, i szalonych pomysłów
    > które chcielibyście zorganizować.
    Chcialbym poleciec na ksiezyc, moze byc?

    > FEX Łódź
    > SUZUKI LTZ 400
    Zapraszam na Lublinek i za oczyszczalnie GOS, zobaczymy czy LTZ plywa :)

    Aaaa to wiele wyjasnia. ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 4. Data: 2010-06-28 18:01:44
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał

> [...]
    > wieksza ochote narobic kolcy i rozsypac je w kilku miejscach, albo
    > skorzystac ze starego partyzanckiego sposobu i stalowej linki rozpietej

    *** Skorzystaj z tradycyjnego motocyklowego sposobu: owin sobie ta linke na
    ksztalt petli wokol szyi i przywiaz koniec do kierownicy.
    A klocem mozesz sie na poczatek jebnac w czolo- moze przejdzie ochota na
    linki. Post o quadach lekko glupawy, ale Twoj go grubo przebija.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 5. Data: 2010-06-28 18:55:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A klocem mozesz sie na poczatek jebnac w czolo- moze przejdzie ochota na
    > linki. Post o quadach lekko glupawy, ale Twoj go grubo przebija.

    nie poznalbys ironi nawet jakby wyszla z krzakow i kopnela cie w dupe, co
    nie zmienia postaci rzeczy, ze i tak debile na quadach czy crossach,
    rozjezdzajacy otuline parku krajobrazowego, ryczacy po lesnych drogach i
    zapieprzajacy nimi co chwila z predkoscia grubo przekraczjaca bezpieczna,
    nie zasluguja na nic wiecej niz kij w szprychach, albo wymiane opon

  • 6. Data: 2010-06-28 21:14:49
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 28 Cze, 20:55, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > zapieprzajacy nimi co chwila z predkoscia grubo przekraczjaca bezpieczna,
    > nie zasluguja na nic wiecej niz kij w szprychach, albo wymiane opon

    A ty ile wiosek , miasteczek , podwójnych , przejśc przed szkołą i ich
    otulinę "rozjeżdżasz" ? Jak masz ochotę sie karnąć chocby te głupie
    30 km na moto ???
    Ty narazsz prawdziwych ludzi w ich miejscu zamieszkania.
    Oni /my tylko "otulinę parku" :D

  • 7. Data: 2010-06-28 21:26:21
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Ty narazsz prawdziwych ludzi w ich miejscu zamieszkania.
    Oni /my tylko "otulinę parku" :D

    I tam ludzie nie chodzą ?
    No comments ...

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2010-06-28 21:42:00
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał

    > nie poznalbys ironi nawet jakby wyszla z krzakow i kopnela cie w dupe

    *** Tak nieudolnej- z pewnoscia nie.

> [...]
    > zapieprzajacy nimi co chwila z predkoscia grubo przekraczjaca bezpieczna,
    > nie zasluguja na nic wiecej niz kij w szprychach, albo wymiane opon

    *** Dobrze, ze Jezus zrobil ten numer z: "kto jest bez winy niechaj pierwszy
    rzuci kamieniem" wsrod Zydow. Nasi szybciutko sprawiliby, ze tez nie
    musialby sie przejmowac, Pilatami, Golgotami i cala reszta. To ze "zdzblem w
    oku brata" tez by przeszlo bez echa.

  • 9. Data: 2010-06-28 22:03:34
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "J_K_K" napisał

    > I tam ludzie nie chodzą ?
    > No comments ...

    *** Czemu "no, comments"? Komentuj smialo. Na kilometrze kwadratowym lasu
    czasem spotyka sie parke "okradzionych narciazy" z samymi kijkami. Czasem.
    Ilu kandydatow do wkurwienia lub zabicia jest na kilometrze kwadratowym
    aglomeracji miejskiej?
    My jestesmy cacy a oni be? Kolo mojej chaty jest ograniczenie do 40 km/h -
    traska popularna wsrod motocyklistow- nad Zalew Szczecinski. Zabawne, ze
    nawet ci z Blue Knights albo innych Boanerges wala minimum 80. Maksimum
    ciezko okreslic. Niektore wydechy zrzucaja z drzew gniazda pliszek w zasiegu
    200m od drogi. To, co? Oddolna inicjatywa kolczatkowa? CKM z demobilu i
    napierdalac? A moze samemu jebnac sie w czolo i zrobic najpierw rachunek
    sumienia?

  • 10. Data: 2010-06-29 04:16:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    > A ty ile wiosek , miasteczek , podwójnych , przejśc przed szkołą i ich
    > otulinę "rozjeżdżasz" ? Jak masz ochotę sie karnąć chocby te głupie

    grubo nietrafiony argument :)