  • 1. Data: 2010-06-27 18:01:34
    Temat: Michalki P.Road 2, taniej gdzies?
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    witam,
    sie powoli za kapciami rozgladam...
    sadze, ze skoncze na michelin pilot road 2...
    w interesujacym mnie rozmiarze: 160/60ZR17 (69W) / 120/70ZR17 (58W)
    znalazlem (wraz z przesylka) za 240juro.(na mynetmoto)
    moze polecacie jakies lepsiejsze zrodlo - z cena lepsiejsza?
    chyba, ze myslec o innych oponach;]? (do cbf1000)

    dzieki z gorki za info

    --
    pozdrawiam,
    Sowa

  • 2. Data: 2010-06-27 21:34:08
    Temat: Re: Michalki P.Road 2, taniej gdzies?
    Od: juhass <t...@w...pl>

    sowa pisze:
    (...)
    > chyba, ze myslec o innych oponach;]? (do cbf1000)

    Rozważ też Pirelli diablo strada- oponki sporo tańsze od
    PR2, a ponoć nie na tyle gorsze, aby uzasadnić różnicę w
    cenie. Ja za komplet (120/70 i 180/55 z połowy 2009) dałem
    coś koło 700zł...

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 3. Data: 2010-06-27 21:55:32
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    sowa pisze:
    > witam,
    > sie powoli za kapciami rozgladam...
    > sadze, ze skoncze na michelin pilot road 2...

    W kwestii tychże - warte tej ceny. Mam tył Pilot road 2ct i są świetne.
    Na mokrym i suchym trzymają bardzo dobrze. Wyraźnie czuć, gdy chcą
    ujechać. Kupiłem je 5 kkm temu i nadal nie ma śladu (!) zużycia. A
    żywota łatwego tył nie ma - litr V2, a sam Piotr wiesz, jak łagodnie jeżdżę.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 4. Data: 2010-06-28 06:53:14
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 27 Cze, 20:01, "sowa" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > witam,
    > sie powoli za kapciami rozgladam...
    > sadze, ze skoncze na michelin  pilot road 2...
    motogumy.pl znasz?

    pzdr,dr
    14/525

  • 5. Data: 2010-06-28 09:14:07
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > żywota łatwego tył nie ma - litr V2, a sam Piotr wiesz, jak łagodnie
    > jeżdżę.

    no wiem wiem:))

  • 6. Data: 2010-06-28 09:14:44
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
    > motogumy.pl znasz?

    teraz tak;]
    grzebie...
    dzieki

  • 7. Data: 2010-06-28 09:22:09
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tył Pilot road 2ct i są świetne.

    jesli pilot road 2 - do znaczy ze jest "ct"?

  • 8. Data: 2010-06-28 09:39:35
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 11:22:09 +0200, sowa napisał(a):

    > jesli pilot road 2 - do znaczy ze jest "ct"?

    Zobacz tutaj :
    http://www.michelinmotorcycle.com/index.cfm?event=pi
    lotroad2

    Jak ja w zeszły mroku kupowałem te opony to PR 2 nie było innych aniżeli
    2CT - chociaż sprzedawcy netowi pisali różne głupie rzeczy na swoich
    stronach.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2010-06-28 09:52:37
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-06-27 20:01, sowa pisze:
    > witam,
    > sie powoli za kapciami rozgladam...

    Ja jeszcze nie ;)

    Czy koncepcja twardego srodka i miekkich bokow opony motocyklowej
    sprawdza sie w realu? Czy to tylko decyzja z podtekstem marketingowym?

  • 10. Data: 2010-06-28 10:01:54
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak ja w zeszły mroku kupowałem te opony to PR 2 nie było innych aniżeli
    > 2CT - chociaż sprzedawcy netowi pisali różne głupie rzeczy na swoich

    dzieki...
    zaczytuje sie juz:)