    From: Mark <t...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Jaki niedrogi LCD do cyfrowej kablowki
    Date: Wed, 3 Aug 2011 10:56:34 +0200
    Sender: Mark <>

    Jako że mój obecny TV zaczyna świrować, potrzebuje w trybie w miare pilnym
    kupić inny TV. Ale jak przegladam rozne opinie, rankingi i opisy, to im
    wiecej czytam tym mniej wiem:)

    Wiec zalozenia sa takie:
    Cena do 1500 zl.
    Przeznaczenie - cyfrowa TV kablowa (UPC)plus oczywiscie DVD (zwykle, nie BR)
    Z zalozenia odrzucam rozne Funaje czy Oriony (chyba ze ktos ma dobry
    argument by mnie przekonac, ale naprawde dobry, poza cena:) )
    Z tego co czytam to dominuja dwa obozy - zwolennikow Samsunga i Sony, czasem
    doskoczy Panasonic czy Sharp, ale zapewne model modelowi nierowny
    Aha, co do wielkosci - obecnie posiadalem 32 cale, i do takiej wielkosci sie
    przymierzalem, choc w tej cenie to i jakiegos LG-ka 37 mozna dostac.
    Odpada wszysto ponizej 32 cali
    Co do rozdzielczosci - obecnie mam HD-Ready (kilka kanalow HD z pakietu UPC,
    plus kanaly HD C+) i pytanie, czy w cyfrowej kablowce rzeczywiscie leci full
    HD, czy HD ready nie jest jakims ograniczeniem?

    Wpadly mi w oko takie modele:
    Samsung LE32D400E
    Samsung LE32D450
    Sony KDL-32BX400