  • 101. Data: 2014-04-25 18:04:11
    Temat: Re: Jaki skuter 125
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Halllloooo! masti!!!!
    Nie bądź taki...Pohintuj jeszcze :)
    No...Pliiiiis!

    --
    Hinek

  • 102. Data: 2014-04-25 18:19:19
    Od: p...@b...pl

    W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 16:40:32 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > Tez sobie znalezliscie hobby pt. testowanie kaskow. To nie ma nic
    >
    > ciekawszego?

    jeszcze mozna testowac bez kasku, ale my jestesmy mietkie kaczuchy.

    KJ

  • 103. Data: 2014-04-25 18:37:59
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2014-04-25 18:19, p...@b...pl pisze:

    > jeszcze mozna testowac bez kasku, ale my jestesmy mietkie kaczuchy.
    >
    > KJ

    Ja tam przy okazji testowałem ciuchy i Fiata Punto:)
    Ale może faktycznie jestem ofiarą marketingu i dałem się wmanewrować w
    drogi kask. Być może mógłbym mieć to samo szczęście w takim za 500. Tego
    nie wiem. Testy SHARP znam ale tak jak napisał Leszek - miało mi być
    wygodnie i miało mieć szczękę. No i miał tylko 3 gwiazdki ale robotę
    zrobił. Nie wiem kiedy znów będę miał potrzebę kupowania kasku ale być
    może faktycznie wtedy poszukam tańszego?:)

    --
    Qlfon, Lublin

  • 104. Data: 2014-04-25 19:56:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 14:50:04 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > A co one maja wspolnego z rzeczywistoscia? Jak Ci ktos w ustawie
    > zapisze, ze jestes jeleniem to przyjmiesz to do wiadomosci i bedziesz
    > twierdzil, ze jestes jeleniem?

    to, że o tym dyskutujemy.
    PS: możesz pokazać ustawę o jeleniach

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 105. Data: 2014-04-25 19:57:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 14:48:34 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Skoro dla Ciebie PoRD i ogolnie ustawy to jest rzeczywistosc to nie mam
    > wiecej pytan.

    powiedz gliniarzowi jak Cię ściągnie, że może się PoRDem podetrzeć :)

  • 106. Data: 2014-04-25 20:32:35
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "masti" napisał

    > to, że o tym dyskutujemy.
    >PS: możesz pokazać ustawę o jeleniach

    Kłamiesz masti, kłamiesz albo nie ogarniasz wątku.
    Dyskutujesz z moim twierdzeniem:

    "Ze skutera jest taki motocykl jak z koziej dupy saksofon"

    Zacznij pisać z sikacza :]

    --
    Hinek

  • 107. Data: 2014-04-25 22:35:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Dlaczego?

    Bo na maxa niewygodny w mieście.
    Optimum to byłby kask otwarty, ale z bezpieczeństwem nie bardzo.

  • 108. Data: 2014-04-25 22:36:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Moim zdaniem malo przyjemna bedzie ta jazda. Ale to zalezy od
    > temperamentu. Niektorzy lubia sie taczac inni nie.

    > Zerknij na spritmonitor. Niektore 125 potrafia sporo skonsumowac. Piaggion
    > X9 125 palil mi 4.5. PCX pali 2.7 niezaleznie od predkosci.

    > Zerknij na Nolana N43 Air. Niby otwarty a mozna zalozyc szczeke. Szyba
    > bardzo niska, wiec nie dmucha zbyt mocno. Ma blende (moim zdaniem podstawe
    > wyposazenie kasku). Dobra wentylacja.
    >
    > Znajomy ma i jest zadowolony.

    Myślałem raczej o czymś z dolnej półki cenowej.

  • 109. Data: 2014-04-25 22:40:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <p...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Te 12 KM to Ci za dużo nie pojedzie - 90-110,

    I tyle wystarczy dla miejskiego jeździdełka, chodziło tylko o to aby nie
    trzeba mnie wyprzedzać w ruchu miejskim.

    mówiłem weź zacznij od 250.
    > Co to znaczy integralny nie wchodzi w rachubę do skutera?
    > Jak najbardziej wchodzi tyle że w mieście integralny jest mniej poręczny
    > ale naprawdę jest bezpieczniejszy.

    Nawet w otwartym i to teraz jest mi za gorąco.

    >Naprawdę te 500-700 za kask firmy robiącej kaski warto dać raz na parę lat
    >a nie 250 co sezon.

    Bez przesady, ja mam tym zamiar jeździć raczej okazjonalnie i na krótkich
    dystansach.
    Nawet zaparować nie powinien zdążyć.

    > W XXL można trafić zniżkę bo to nie jest popularna wielkość. Aczkolwiek w
    > niektórych kaskach można mieć L a w innych XL, kaski są projektowane >na
    > różne kształty głów i trzeba dobrze przymierzyć przed zakupem.

    No właśnie przymierzałem już z 10 różnych i jest tak jak mówisz, ale i tak
    słabo.
    Nawet te największe są mi maławe, niby dzisiaj jakaś XL pasowała, ale co z
    tego, skoro kosztowała pod 2000.

  • 110. Data: 2014-04-25 22:45:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-25 08:43, Użytkownik Kuczu napisał:

    > postaraj sie bardziej Radoslaw

    Nie muszę, sam to ułatwiasz.