  • 111. Data: 2014-04-25 22:56:35
    Temat: Re: Jaki skuter 125
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    >hint: Artykuł 2.

    Gdybym chcial kontynuowac dyskusje w twoim stylu teraz napisalbym to
    samo:

    hint: Artykuł 2. - ulatwie: pierwsze zdanie.

    I ponowie pytanie: co maja wspolnego definicje stworzone dla potrzeb
    tej ustawy oraz przepisow wykonawczych, z wspomniana kilkakrotnie
    wczesniej rzeczywistoscia?

    Jesli dalej nie rozumiesz gdzie popelniasz blad, to ja juz na to nic
    nie poradze.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 112. Data: 2014-04-25 22:59:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 22:56:35 +0200 osobnik zwany Jacot napisał:

> [...]
    >
    > I ponowie pytanie: co maja wspolnego definicje stworzone dla potrzeb tej
    > ustawy oraz przepisow wykonawczych, z wspomniana kilkakrotnie wczesniej

    a co to jest rzeczywistość? Bo odczucia co poniektórych nią nie są.

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 113. Data: 2014-04-25 23:12:37
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    >a co to jest rzeczywistość? Bo odczucia co poniektórych nią nie są.

    Ot i widzisz, jest swiatelko w tunelu:)
    Sprobuj odnalezc kontakt z rzeczywistoscia, potem juz jakos pojdzie.
    Rzeczywistosc... p"odpowiem rowniez bajka...", znaczy ten tego ten,
    paralelą: http://www.youtube.com/watch?v=ndVyLfuJSK4
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 114. Data: 2014-04-28 09:19:41
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Bo na maxa niewygodny w mieście.

    Bez przesady...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 115. Data: 2014-04-28 22:39:10
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Hinek napisał(a):
    > Użytkownik "masti" napisał
    >>
    > Cytuję to co napisałem:
    > "Taczki zresztą też są jednośladem, jednak ani taczki, ani skutery
    > nie są motocyklami"
    > Taaak, masz rację :)
    > Taczka to motocykl do przewozu ryb śródlądowych i
    > owocomarchewek.

    Taczka jest trzyśladem, więc odpada jako analogia do motocyklowego
    skutera. :P

  • 116. Data: 2014-05-02 20:36:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-04-28 22:39, zbigi pisze:

    > Taczka jest trzyśladem

    Zależy jaka :-p

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 117. Data: 2014-05-02 21:21:55
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Magic napisał(a):

    > Zależy jaka :-p

    Dwie nogi + jedno kółko - znasz inną taczkę? Bo ja nie.
    I uprzedze - "japonka" to nie taczka. :P

  • 118. Data: 2014-05-03 12:40:30
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-02 21:21, zbigi pisze:

    > Dwie nogi + jedno kółko - znasz inną taczkę? Bo ja nie.

    http://allepomocnik-hosting.gcsoft.pl/users/anonymou
    s_s2/2012-04/2012-04-20_14;23;10/DSC00832.JPG

    Pierwsza z brzegu w guglach.

    > I uprzedze - "japonka" to nie taczka. :P

    Nie wiem co to "japonka" :)

  • 119. Data: 2014-05-06 11:18:36
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Magic napisał(a):

    > http://allepomocnik-hosting.gcsoft.pl/users/anonymou
    s_s2/2012-04/2012-04-20_14;23;10/DSC00832.JPG

    > Pierwsza z brzegu w guglach.

    > Nie wiem co to "japonka" :)

    No to już wiesz - link podesłałeś. :)
    Wózek dwukołowy (zwany japonką) nie jest taczką.

  • 120. Data: 2014-05-13 16:16:05
    Od: luzur <l...@o...pl>

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 08:22:58 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> [...]
    >
    > Więc ma po prostu nie sprawiać problemów gdy postoi, czyli głównie
    >
    > bezawaryjność.
    >
    > Problemem jest to że mam 186 cm i 107 kg, a ma być wygodnie.
    >

    > Przepatrując oferty zastanawiam się na wyborem Honda PCX 125 lub Suzuki
    >
    > Burgman 125.
    >
    > Honda chyba żwawsza, Suzuki zdecydowanie praktyczniejsze (schowki, niska
    >
    > podłoga).
    >
    > Do tego znajomy straszy mnie większą awaryjnością i kolizyjnością silnika w
    >
    > Suzuki.
    >
    > Jeździłem wczoraj kilkoma egzemplarzami takowych w okolicy, ale nie mogę się

    Nie sądzę żeby ktoś się mógł kompetentnie wypowiadać na temat awaryjności silnika w
    Burgmanie 125, w salonach w Polsce się praktycznie nie sprzedaje. Pewnie zmieni się
    to po tych zmianach prawnych.
    Jak się olej zmienia zgodnie z zaleceniami to cóż by się tam miało zepsuć ?
    Napęd się zużywa jak w każdym skuterze, wariator, pasek sprzęgło trzeba wymieniać jak
    się zużyje (nie zepsuje).

    Ja bym wolał Burgmana, bo ma najlepszą ochroną przed wiatrem i największą ładowność,
    reszta w skuterze jest chyba mało istotna, choć Burgman jest chyba najładniejszy
    wśród małych skuterów ;)