  • 1. Data: 2009-03-24 23:00:55
    Temat: Jaki stosunek odslon banera do klikniec jest ok?
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

    Witam,

    Jesli na 1000 odsłon banera przypada 5 klikniec na niego, to jest wynik dobry,
    przecietny czy zly?

    Dziekuje,

    latet

  • 2. Data: 2009-03-25 00:14:45
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    Latet pisze:
    > Witam,
    >
    > Jesli na 1000 odsłon banera przypada 5 klikniec na niego, to jest wynik
    > dobry, przecietny czy zly?
    >
    > Dziekuje,
    >
    > latet

    0,5% to bardzo słabiutko, dobrym wynikiem jest 10-20%, a najlepsi
    osiągają nawet 40-50%

    Zależy też jaki typ strony prowadzisz, jesli jest to prywatne www które
    odwiedzają znajomi i osoby przypadkowe to raczej niema co oczekiwać
    więcej, jeśli jednak jest to jakis wiekszy portal to taki wynik jest
    raczej nieciekawy

    Ale eskpertem nie jestem, więc moge sie mylić

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2009-03-25 11:51:55
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 25-03-2009 o 00:00:55 Latet <x...@s...pl> napisał(a):

    > Jesli na 1000 odsłon banera przypada 5 klikniec na niego, to jest wynik dobry,
    > przecietny czy zly?

    Jeśli banner ma: to wynik jest:
    - 100x100px - dobry
    - 750x100px - przeciętny
    - 750x750px na warstwie - zły

    > Dziekuje,

    Proszę.

    In fact, to zalezy od wymiarów (aka formy reklamowej), targetu, umiejscowienia
    reklamy (5 promili na billboardzie w stopce - sukces), etc. Ale z pewnym
    przybliżeniem powiem, że odsłonówka na billboardzie na onecie raczej do takich
    wartości nie dosięga. Stawiałbym na 2-4 promile.
    No ale oczywiście to sie może bardzo różnić w zależności od wielu rzeczy.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 4. Data: 2009-03-25 19:59:27
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Wed, 25 Mar 2009 11:51:55 -0000, Maciej Łebkowski <m...@e...com>
    wrote:

    > Jeśli banner ma: to wynik jest:
    > - 100x100px - dobry
    > - 750x100px - przeciętny
    > - 750x750px na warstwie - zły

    Przy tym ostatnim, na 1000 odsłon należy się spodziewać:

    489 kliknięć przez omsknięcie się myszy poza [X],
    378 kliknięć przez odruchowy skurcz środkowego palca,
    43 kliknięcia za pomocą rzucenia myszą w monitor,
    2 kliknięcia użytkowników, którym dziś podłączono internet po raz pierwszy.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 5. Data: 2009-03-25 21:12:19
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 25-03-2009 o 20:59:27 porneL <n...@p...net> napisał(a):

> [...]
    > 43 kliknięcia za pomocą rzucenia myszą w monitor,
    > 2 kliknięcia użytkowników, którym dziś podłączono internet po raz pierwszy.

    Dlatego nie liczą się landing-page, tylko konwersja. :)

    --
    Maciej Łebkowski

  • 6. Data: 2009-03-26 12:29:31
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

> [...]
    > 43 kliknięcia za pomocą rzucenia myszą w monitor,
    > 2 kliknięcia użytkowników, którym dziś podłączono internet po raz pierwszy.

    Albo 999 przez kliknięcie na [X] który jest tylko atrapą :/

    latet