  • 1. Data: 2009-03-24 16:17:11
    Temat: Prośba o poradę w kwestii hostingu
    Od: "Konrad" <7...@w...pl>

    Witam, przepraszam jeżeli to niewłaściwa grupa na tego typu pytanie, ale nie
    znalazłem lepszej. Jeżeli jest takowa, to proszę mnie skierować :)

    Obsługuję ok. 20 kont hostingowych swoich klientów, gdzie trzymam ich strony
    WWW. Do tej pory korzystam z serwera www.forpsi.pl, gdzie założyłem im te
    konta i powiem wprost - same błędy, problemy z działaniem poczty,
    zawieszanie się serwera, a do tego cena 1300zł / rok.

    Dlatego myślę ostatnio o zmianie platformy hostingowej. Zależy mi na czymś
    takim, gdzie będę mógł wygodnie założyć konta dla swoich klientów, będę
    widział kiedy kończy się okres ważności ich kont po to by wysłać fakturę na
    następny rok, a przede wszystkim na tym aby serwer działał sprawnie a nie
    przycinał się co chwila.

    Przeszukując Internet znalazłem coś takiego jak Neta FlexoPartner. Z ich
    opisu zapowiada się ciekawie, bo można ten hosting tak spersonalizować, że
    wygląda jak mój prywatny, a nie wykupiony gdzieś indziej. Jednak użytkownicy
    sądzą już coś zupełnie innego:
    http://www.webhostingtalk.pl/index.php?showtopic=148
    44 . Dlatego mam pytanko
    czy możecie mi polecić jakąś usługę, gdzie pozakładam sobie konta dla moich
    klientów i z której będę bardziej zadowolony niż z tego co mam dotychczas?

    Z góry dzięki,
    Konrad

  • 2. Data: 2009-03-24 20:58:13
    Temat: Re: Prośba o poradę w kwestii hostingu
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 17:17:11 +0100, Konrad napisał(a):

> [...]
    > opisu zapowiada się ciekawie, bo można ten hosting tak spersonalizować, że
    > wygląda jak mój prywatny, a nie wykupiony gdzieś indziej.

    To się nazywa konto resellerskie, jest tego od groma:
    http://www.webhostingtalk.pl/index.php?showforum=6

    Pozdrawiam
    Tony

  • 3. Data: 2009-03-25 08:19:55
    Od: "Konrad" <7...@w...pl>

    > To się nazywa konto resellerskie, jest tego od groma:
    > http://www.webhostingtalk.pl/index.php?showforum=6
    >
    > Pozdrawiam
    > Tony

    Dzięki za podpowiedź, o to chodziło! :)