  • 1. Data: 2023-04-23 12:42:35
    Temat: Jaki tablet dla 'komunisty'?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy tablety wychodzą z mody?
    Mam wrażenie, jakby oferta fajnych urządzeń się zmniejszyła, nie widzę np. nowych
    modeli Xperia.
    Młody życzy sobie na komunię tableta, i dobry wujek się znalazł do kupna, ale jeszcze
    nie wie co.
    PYTANIE:
    Podpowiecie coś przynajmniej pyło- i wilgocioszczelnego (IP67/68)? Ideał byłby
    jeszcze bardziej odporny, np. na upadki, ale to
    dziecko a nie budowlaniec ani mechanik.
    IMO tablet będzie nieco bez sensu, bo we wrześniu dzisiejsi komuniści dostaną nowe
    notebooki w szkołach, no ale ten tablet ma służyć
    głównie od oderwania młodego od telefonu, gdyż im większy ekran tym większa odległość
    ekranu od oczu.
    Powinien mieć gniazda na kartę SIM (internet oraz awaryjne dzwonienie w razie
    potrzeby) i gniazdo na kartę pamięci.

  • 2. Data: 2023-04-23 13:01:02
    Temat: Re: Jaki tablet dla 'komunisty'?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/04/2023 12:42, ąćęłńóśźż wrote:
    > Młody życzy sobie na komunię tableta

    Pogadaj z młodym, aby zmienił kierunek na kartę graficzną lub coś innego
    do PC. Młody będzie zadowolony, karta przetrwa dłużej niż do pierwszego
    kopania plecaków w szkole, za chwile będzie miał fascynajcję FPS, więc
    jak znalazł, a licytacja marek tabletów za chwile będzie lictyacją
    cyferek przy RTX.

  • 3. Data: 2023-04-23 13:17:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No nie, dzieci zasilane lapkami po rodzicach, im mniej w środku grzebiesz tym lepiej.

    -----

  • 4. Data: 2023-04-23 13:43:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:64450b9b$0$19616$65785112@news.neostrada.pl>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Mam wrażenie, jakby oferta fajnych urządzeń się zmniejszyła, nie
    > widzę np. nowych modeli Xperia. Młody życzy sobie na komunię
    > tableta

    Jak nie jestem fanem tabletów to mój służbowy mi się podoba.
    Jest troche mniejszy od zeszytu i ma grube ubranko z rączką.

    Coś tym stylu nie pamiętam która gen ale raczej weteran.

    https://www.ebay.co.uk/itm/225038765349

    --
    Piter

    za młody żeby kraść
    za stary żeby programować

  • 5. Data: 2023-04-23 20:15:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-04-23 o 13:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > No nie, dzieci zasilane lapkami po rodzicach, im mniej w środku
    > grzebiesz tym lepiej.

    To się zmieni. Opór jest bezcelowy. Jak mawiał BORG ;-)

    Przygotuj się też na monitor z dużą ilością Hz ;-)

  • 6. Data: 2023-04-23 23:39:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:644575d8$0$19611$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > To się zmieni. Opór jest bezcelowy. Jak mawiał BORG ;-)
    >
    > Przygotuj się też na monitor z dużą ilością Hz ;-)

    Wyciągnąłem z kieszeni zegarek i już chciałem wręczyć
    ale widząc miny zaśmiałem się

    - tylko sprawdzam czas bo coś laweta z quadem spóźnia się.

    --
    Piter

    Miłość rak i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
    https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos