  • 1. Data: 2009-03-08 13:45:59
    Temat: Jaki telefon?
    Od: Introit <m...@g...com>

    W najbliższym czasie planuje przesiąść się z mojego SE k550i na nowszy
    telefon, myślałem o Sony Ericssonie k850i z przyzwyczajenia do SE ale
    zastanawiam się czy w podobnej cenie (ewentualnie trochę wyższej) nie
    znajdę czegoś lepszego? Potrzeby:

    - Praktycznie nie dzwonie ,a jedynie piszę SMSy dlatego raczej ekran
    dotykowy odpada (miałem przez jeden dzień na próbę tel. z ekranem
    dotykowym, po próbie napisania SMSa mooocno się zraziłem)
    - Zależy mi aby wchodziła duża karta pamięci
    - Dość sporo słucham muzyki, do filmów też czasem kom używam choć to
    rzadziej.
    - Z netu b. mało i sporadycznie korzystam
    - Z aparatu fotograficznego tak średnio, gdy miałem k700 bo wejściu na
    rynek to aparat był naprawdę dobry i przydawał mi się, k550i jakoś pod
    tym względem nie błyszczy więc użytkowanie aparatu zmalało.

    Co byście polecali?

  • 2. Data: 2009-03-08 13:51:33
    Temat: Re: Jaki telefon?
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Introit" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    SE C905

    --
    Pozdrawiam (dziś z DC) - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 3. Data: 2009-04-01 21:36:47
    Od: z <z...@g...pl>

    Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > rynek to aparat był naprawdę dobry i przydawał mi się, k550i jakoś pod
    > tym względem nie błyszczy więc użytkowanie aparatu zmalało.

    Fajny tylko trochę drogi :-(
    Też mam dylemat co do podobnych zastosowań (może bardziej z naciskiem na
    zdjęcia) zakupić.

    Miałem przez chwilę SE550 i odpuściłem sobie jak oblukalem fotki jakie
    robi. Były gorsze od K750.
    Szkoda że już ciężko dostać K800. Mój już sporo przeżył i chętnie bym go
    wymienił na taki sam nowy.

    Chyba ze mnie ktoś przekona że C905 jest naprawdę wart swojej ceny
    Lampa musi być porządna ksenonowa czyli wchodzą w grę K800, 810, 850, C905

    zch

    PS. Czy C905 jest szybszy przy fotkach niż K800???