  • 1. Data: 2009-03-08 13:46:49
    Temat: Orange - nagroda za "regularne doładowanie"?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Orange, Nowe GO. po doładowaniu SMS z nr 990:
    "W nagrode za regularne doladowanie,otrzymasz 120 minut,ktore
    mozesz wykorzystac do 24.03.09.Limit premiowanych doladowan w
    miesiacu wynosi 200zl". To już 2. raz z kolei więc zapytam:

    1. Czy to działać ma tylko do Orange? Bo na stacjonarne
    (przynajmniej do TPSA...) też mi działa.
    2. Czy to już jest norma i każdemu po doładowaniu za 50zł
    dają 120min na ok. 3 tygodnie?
    3. No i czy trzeba było jakoś to aktywować? Nie przypominam
    sobie żebym coś wysyłał. Zresztą i tak o promocjach życzliwi
    mnie informują bo SMS-y reklamowe dość skutecznie wyłączyłem.

    (Co prawda Orange raczej nie zbiednieje bo 120 min to ja przez
    pół roku nie wygadam.)
    Arek

  • 2. Data: 2009-03-08 16:51:40
    Temat: Re: Orange - nagroda za "regularne doładowanie"?
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    > sobie żebym coś wysyłał. Zresztą i tak o promocjach życzliwi
    > mnie informują bo SMS-y reklamowe dość skutecznie wyłączyłem.

    a jak mozna je skuteczenie wylaczyc ?? :P

    pzdr :)

  • 3. Data: 2009-03-08 20:08:38
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Bzyko napisał(a) w wiadomości: ...

    >a jak mozna je skuteczenie wylaczyc ?? :P

    Przez molestowanie BOK-u. Wystarczało na kilka miesięcy, potem
    powtórka.
    Jeszcze w czasach Idei odwiedziłem salon. Proszono mnie żebym wymienił
    konkretne numery bo wszystkich nie można "nie ma możliwości
    technicznych". Zacząłem wymieniać po kolei te od 8.... a pani je
    zapisywać. Szybko zrezygnowała, zadzwoniła gdzieś i... "możliwości
    techniczne" się znalazły. Co prawda nie na 100% bo ze 3 na rok od
    Orange dostaję, ale to da się znieść.
    Dlatego też nie jestem na bieżąco...

    Ponawiam prośbę z pierwszego postu, czy takie prezenty to teraz reguła?

    Arek

  • 4. Data: 2009-03-08 20:32:08
    Od: t...@g...com

    Te ostatnie promocje są aktywowane automatycznie, nie trzeba nic
    wysyłac