  • 1. Data: 2009-03-07 20:51:48
    Temat: Menadżer kontaktów na E51
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    Może ktos podpowie...

    Chcialbym zastąpić w Nokii E51 standardowe kontakty telefonu jakimis
    lepszymi bo te co sa wydaja mi sie wyjatkowo kiepskie. Na przyklad paskudnie
    sortuja co nie pozwala latwo wyszukiwac rozmowce

    Tymczasem ja mam w telefonie numery domowe na ktore dzwonie czesto i
    sluzbowe na ktore dzwonie rzadziej. No i wolalbym, aby te czesto uzywane
    byly na poczatku listy, a nie gdzieś wg alfabetu i to jeszcze wg pierwszej
    litery imienia lub nazwiska. Najlepiej jakbym mial dwa katalogi: prywatny i
    sluzbowy, bez mieszania ich na 1 liscie i z sortowaniem takim jak chce, np.
    po nazwisku i po niczym innym.
    To samo dotyczy sms-ów - tu żeby coś napisac to zanim się zacznie to trzeba
    się namęczyć strasznie.

    Moze są jakies lepsze programy od tych seryjnych? Bo te wyjątkowo się nie
    udały.

    Marvin

  • 2. Data: 2009-03-09 21:02:42
    Temat: Re: Menadżer kontaktów na E51
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sat, 7 Mar 2009 21:51:48 +0100, Marvin napisał(a):
    > To samo dotyczy sms-ów - tu żeby coś napisac to zanim się zacznie to trzeba
    > się namęczyć strasznie.
    Instrukcja obsługi przeczytana?
    Koleżanka mi ostatnio podobnie marudziła a okazało się, że instrukcji nie
    czytała i robiła wszystko najbardziej dookoła jak się tylko dało.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/