  • 1. Data: 2012-08-24 14:32:57
    Temat: Jaki telefon dual-sim?
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Moja żona ma obecnie Nokię 6303i Classic którą uwielbia, ale potrzebuje
    telefonu na 2 karty SIM.
    Wymagania są następujące:
    - dual-SIM
    - głosowe wybieranie numerów z książki telefonicznej
    - współpraca z samochodowym zestawem głośnomówiącym przez BT
    - ekran czytelny także w słońcu
    - dobra jakość dźwięku
    - w miarę długo trzymająca bateria

    Dotychczasowy telefon spełnia wszystkie warunki za wyjątkiem pierwszego.
    W związku z tym pytanie: co kupić?
    ZTCW, żadna Nokia dual-sim nie obsługuje wybierania głosowego, czyli
    chyba pozostają tylko inne marki.
    Najwięcej modeli dual-sim produkuje chyba Samsung, ale nie wiem, który z
    nich spełnia pozostałe warunki.
    Co Wy byście radzili?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2012-08-24 21:24:12
    Temat: Re: Jaki telefon dual-sim?
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-08-24 14:32, Chris94 wrote:

    > Moja żona ma obecnie Nokię 6303i Classic którą uwielbia, ale potrzebuje
    > telefonu na 2 karty SIM.
    > Wymagania są następujące:
    > - dual-SIM

    używam telefonów dual sim od 5 lat - do dzisiaj "przetrwał" tylko
    Samsung, obecnie Galaxy Y Pro Duoz i w sumie tylko w Samsungu obsługa
    dwóch kart jest jakoś sensownie rozwiązana. Nie kupuj tylko chińszczyzny
    typu MyPhone bo będziesz płakał :)

    > - głosowe wybieranie numerów z książki telefonicznej

    na necie są portale typu http://www.mgsm.pl/ tam sobie sprawdzisz
    Mój Galaxy Y Pro na 100% ma wybieranie głosowe, tych modeli z serii Duoz
    (lub Duos) jest kilka więc musisz sobie już sprawdzić.

    > - współpraca z samochodowym zestawem głośnomówiącym przez BT

    każdy telefon z BT powinien się bez problemu parować

  • 3. Data: 2012-08-24 22:37:56
    Temat: Re: Re: Jaki telefon dual-sim?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >używam telefonów dual sim od 5 lat - do dzisiaj "przetrwał" tylko
    >Samsung, obecnie Galaxy Y Pro Duoz i w sumie tylko w Samsungu obsługa
    >dwóch kart jest jakoś sensownie rozwiązana. Nie kupuj tylko chińszczyzny

    tez go posiadam,
    jedyne co samsung popsul w tym modelu to wylaczenie obslugi 2giej
    karty podczas rozmowy z pierwszej, nawet internet jak idzie po edge
    poza miastem chyba mi cos blokuje 2ga karte... takie mam podejrzenia
    :)

    wczesniej mialem samsunga c5212 i obsluge mial rewelacyjna, no ale to
    juz stary model :)

    Wojtek

  • 4. Data: 2012-08-24 23:01:43
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 24 Aug 2012 21:24:12 +0200, Olo napisał(a):

    > na necie są portale typu http://www.mgsm.pl/ tam sobie sprawdzisz
    > Mój Galaxy Y Pro na 100% ma wybieranie głosowe, tych modeli z serii Duoz
    > (lub Duos) jest kilka więc musisz sobie już sprawdzić.

    Też trafiłem na ten portal i korzystając z wyszukiwarki doszedłem do
    wniosku, ze praktycznie jedyny telefon, który by się dla żony nadawał,
    to Samsung Galaxy Y Duos (bez PRO).
    Zniechęcające są tylko opinie, o dosyć słabym i ciemnym wyświetlaczu.
    Obawiam się żeby mnie żona nie wyrzuciła tym telefonem, bo w
    dotychczasowym ma wyświetlacz bardzo dobry, który jest czytelny nawet w
    pełnym słońcu!

  • 5. Data: 2012-08-24 23:30:57
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-08-24 22:37, sunwick wrote:

> [...]
    > karty podczas rozmowy z pierwszej, nawet internet jak idzie po edge
    > poza miastem chyba mi cos blokuje 2ga karte... takie mam podejrzenia

    to raczej wina Androida, to jak na mój gust nie jest system pod telefon,
    tylko pod tablety. Ma oczywiście sporo zalet, ale samsungowy OS w
    starych telefonach radził sobie z całą obsługą lepiej. Z tego co widzę w
    opcjach to neta możesz mieć tylko z 1 karty, nie powinien blokować 2 w
    ogóle.

  • 6. Data: 2012-08-24 23:36:50
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Olo" <o...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest jakoś sensownie rozwiązana. Nie kupuj tylko chińszczyzny typu MyPhone

    mam myphone 6651 już dwa lata
    bardzo fajny telefonik, polecam

    erator/

  • 7. Data: 2012-08-24 23:51:26
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-08-24 23:36, zlotowinfo wrote:

    > mam myphone 6651 już dwa lata
    > bardzo fajny telefonik, polecam

    błagam... miałeś kiedyś prawdziwy telefon w rękach?

  • 8. Data: 2012-08-25 00:18:36
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Obawiam się żeby mnie żona nie wyrzuciła tym telefonem, bo w
    > dotychczasowym ma wyświetlacz bardzo dobry, który jest czytelny nawet w

    Jeśli ten Ci się podoba, to jeszcze zobacz Sony Tipo dual. Ma gorszą
    baterię, ale lepszy wyświetlacz, więcej pamięci i nowszego andka.

  • 9. Data: 2012-08-25 17:38:10
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 25 Aug 2012 00:18:36 +0200, Iksiński napisał(a):

    > Jeśli ten Ci się podoba, to jeszcze zobacz Sony Tipo dual.

    Ten Sony Xperia tipo dual to jakiś telefon widmo.
    Niby jest, a tak naprawdę, to go wcale nie ma.

  • 10. Data: 2012-08-25 17:49:57
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 25 Aug 2012 17:38:10 +0200, Chris94 wrote:

    > Ten Sony Xperia tipo dual to jakiś telefon widmo.
    > Niby jest, a tak naprawdę, to go wcale nie ma.

    http://www.gsmarena.com/sony_xperia_tipo_dual-4832.p
    hp
    Announced: 2012, June

    Troche zbyt swiezy, zeby go wciskal kazdy oper.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns