  • 1. Data: 2012-08-24 10:44:13
    Temat: Przekierowanie na inny tel.
    Od: "Darian" <a...@w...pl>

    Czy jest to mozliwe? Dot. tel. abo w tmobile
    Zostawiam tel. kom. X niechcacy w domu. Mam przy sobie tel. kom. Y. Czy ktos
    kto jest przy tel. X moze ustawic jakies automatyczne przekierowanie gdy
    ktos dzwoni na tel Y?
    Wiem, ze dzwoniac bezp. do t-mobile mozna to zrobic.
    Jak to zrobic bez posrednictwa ich konsultanta?

  • 2. Data: 2012-08-24 10:56:08
    Temat: Re: Przekierowanie na inny tel.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darian" napisał w wiadomości
> [...]
    >przekierowanie gdy ktos dzwoni na tel Y?
    >Wiem, ze dzwoniac bezp. do t-mobile mozna to zrobic.
    >Jak to zrobic bez posrednictwa ich konsultanta?

    W abonamencie masz chyba normalna kontrole nad przekierowaniami ?
    Gdzies tam w menu telefonu mozna ustawic przekierowanie i to powinno
    zadzialac.
    A moze juz zablokowali.

    Jesli z menu zbyt trudne, to
    http://spec.pl/komputery-i-internet/telefony-mobile/
    lista-przydatnych-w-roznych-sytuacjach-kodow-do-tele
    fonow-komorkowych

    a tu przyklad jak to dziala z poczta
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_telefonu/polaczenia/poczta_glosowa/p_stan
    dart

    z tym ze ciebie interesuje tylko kod 21 - wszystkie rozmowy.

    J.

  • 3. Data: 2012-08-24 11:46:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    A nie odwrotnie ? :-)

    > W abonamencie masz chyba normalna kontrole nad przekierowaniami ?
    > Gdzies tam w menu telefonu mozna ustawic przekierowanie i to powinno
    > zadzialac.

    Chodziło chyba o przekierowanie z telefonu, który został w domu, czyli jak
    je ustawić zdalnie

  • 4. Data: 2012-08-24 11:50:37
    Od: "Darian" <a...@w...pl>

    > Jesli z menu zbyt trudne, to
    > http://spec.pl/komputery-i-internet/telefony-mobile/
    lista-przydatnych-w-roznych-sytuacjach-kodow-do-tele
    fonow-komorkowych

    super. Wlasnie chodzilo mi o ten kod z 21.
    Dzieki wielkie.