  • 1. Data: 2010-01-04 06:40:05
    Temat: Jakie inne auta klasy Mazdy 626 i Carismy ?
    Od: Pytajnik <z...@p...pl>

    Co tego gabarytu godne polecenia oprocz 626 czy Carismy ? Rocznik 96 do 99.

  • 2. Data: 2010-01-04 08:15:20
    Temat: Re: Jakie inne auta klasy Mazdy 626 i Carismy ?
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Pytajnik pisze:
    > Co tego gabarytu godne polecenia oprocz 626 czy Carismy ? Rocznik 96 do 99.

    Jak japoniec to Nissan Primera P11 (chyba lift akurat w 99 był, więc
    przedliftowa), Honda Accord CG9 (1998-2001 albo 2002, więc na pierwsze
    roczniki można się załapać)

    Mam HA i polecam:)
    wybierałem między niemiecka konkurencja (A4 - malutkie, passat - fajny,
    ale taki jakiś toporny), laguna II, Vectra i właśnie Accordem..

    aha, jeszcze Galant, ale to już klasa wyżej niż Carisma, brałem pod
    uwagę 2.5 V6 + LPG

  • 3. Data: 2010-01-04 12:11:48
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    newsy_gazeta wrote:

> [...]
    > fajny, ale taki jakiś toporny), laguna II, Vectra i właśnie Accordem..
    >
    > aha, jeszcze Galant, ale to już klasa wyżej niż Carisma, brałem pod

    można dorzucić jeszcze Legenda ;)
    Carine II lub Camry

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk