  • 1. Data: 2010-01-04 08:28:45
    Temat: Re: Stacje paliw nie chcą podawać ceny paliwa przez telefon
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2009-12-31, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > A to ciekawe, IMO maja taki obowiązek.

    A to niby na jakiej podstawie?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 2. Data: 2010-01-04 13:24:22
    Od: PJ <p...@g...com>

    sprawdzilem na szybko (w Niemczech) arala, jet-a i shella wszedzie
    jest informacja online o cenach paliw ... ciekawe co na to centrale ww
    firm :-)

    P.

  • 3. Data: 2010-01-04 20:59:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 08:28:45 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > A to niby na jakiej podstawie?

    Ustawa o handlu któraś - z tego co pamiętam zabronione jest ukrywanie cen i
    uniemożliwianie konsumentowi ich porównywanie.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 4. Data: 2010-01-04 21:18:50
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 4 Jan 2010 20:59:49 +0100, Adam Płaszczyca na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Ustawa o handlu któraś - z tego co pamiętam zabronione jest ukrywanie cen i
    > uniemożliwianie konsumentowi ich porównywanie.

    Nieudzielenie telefonicznie informacji o cenie nie jest jej ukrywaniem.
    Cena jest podana na pylonie i na dystrybutorze :)

    "Mylić sie jest rzeczą ludzką. (Humanum errare est.) Seneka Starszy (Lucius
    annaeus Seneca, ok. 55 p.n.e. - ok. 40 n.e.)"

  • 5. Data: 2010-01-04 22:19:17
    Od: PJ <p...@g...com>

    Niemcy potrafią zmusić koncerny do podawania cen konsumentom i np taki
    ORLEN Deutschland GmbH podaje ceny online bez problemu
    kolejny "cud" do wyjasnienia

    P.

  • 6. Data: 2010-01-04 23:04:57
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 4 Jan 2010 13:19:17 -0800 (PST), PJ na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Niemcy potrafią zmusić koncerny do podawania cen konsumentom i np taki
    > ORLEN Deutschland GmbH podaje ceny online bez problemu

    Jesteś pewny, że ich zmusza ? A może sami chcą ?

    > kolejny "cud" do wyjasnienia

    Żaden cud - strategia marketingowo-reklamowa. Innymi słowy "wlazłeś między
    wrony, musisz krakać jak i one"

    "Miłość silniejsza jest od śmierci, ale zdarza się, że mizerny nałóg
    silniejszy jest od miłośći. Marie von Ebner-Eschenbach"

  • 7. Data: 2010-01-05 09:19:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-04, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Ustawa o handlu któraś - z tego co pamiętam zabronione jest ukrywanie cen i
    > uniemożliwianie konsumentowi ich porównywanie.

    To nie jest zobowiązanie do prowadznie infolinii ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2010-01-05 13:35:39
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Jesteś pewny, że ich zmusza ? A może sami chcą ?

    sami chca sie przyznac ze sa drozsi od konkurencji ? ciekawa logika

    //Żaden cud - strategia marketingowo-reklamowa. Innymi słowy "wlazłeś
    między wrony, musisz krakać jak i one"

    musisz czy chcesz ? zdecyduj sie

    wiadomo ze Aral czy Shell nigdy nie zejdzie do poziomu cen Jet-a czy
    Star-a i ZAWSZE paliwo bedzie u nich drozsze a mimo to podaja ceny
    online ... jedyny logiczny wniosek: prawodawca wymusil takie
    rozwiazanie odgornie i wszyscy musza sie do niego zastosowac

    P.

  • 9. Data: 2010-01-05 14:04:15
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 04:35:39 -0800 (PST), PJ na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > //Jesteś pewny, że ich zmusza ? A może sami chcą ?
    >
    > sami chca sie przyznac ze sa drozsi od konkurencji ? ciekawa logika

    Ponawiam pytanie - jesteś pewny, że taki przepis istnieje ? Bo ja w to
    bardzo powątpiewam.

    > //Żaden cud - strategia marketingowo-reklamowa. Innymi słowy "wlazłeś
    > między wrony, musisz krakać jak i one"
    >
    > musisz czy chcesz ? zdecyduj sie

    Muszą-nie muszą ;-) Ale nie jest to spowodowane odgórnym nakazem tylko
    uwarunkowaniami rynku.

    > jedyny logiczny wniosek: prawodawca wymusil takie rozwiazanie odgornie
    > i wszyscy musza sie do niego zastosowac

    Wątpię. Żadne państwo nie wprowadziło jeszcze obowiązku posiadania serwisu
    www ;-)

    "Dym z papierosa płoszy Erosa."

  • 10. Data: 2010-01-05 14:43:03
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Ponawiam pytanie - jestes pewny, ze taki przepis istnieje ? Bo ja w
    to bardzo powatpiewam.

    przyjmij to na wiare .-)

    //Musza -nie musza ;-) Ale nie jest to spowodowane odgornym nakazem
    tylko uwarunkowaniami rynku.

    jakimi ? jestes drozszy niz konkurencja i podajesz to dobrowolnie,
    publicznie do wiadomosci ?

    //Watpie .zadne panstwo nie wprowadzilo jeszcze obowiazku posiadania
    serwisu www ;-)

    bezposrednio byc moze nie ale jesli MUSISZ jako uslugodawca zapewnic
    dostep do informacji klientom to www jest najtanszym rozwiazaniem

    ps jedyna stacja, ktora jest nieprzewidywalna to JET, raz widzialem
    jak zeszli 8 centow ponizej sredniej na ON, to sie nazywa
    konkurencja :-)

    P.