  • 1. Data: 2010-01-03 21:08:35
    Temat: Czy możliwe, że ściąga na bok ?
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    Witam,

    Ślisko było w ostatnich dniach, ktoś przydupił
    mi w drzwi. Nic szczególnego, niewielkie wgniecenie,
    ledwo widać:
    http://img171.imageshack.us/img171/7179/dent006.jpg
    Czy możliwe, że po takim czymś ściąga lekko na prawo?
    Nie znam się, ale na zdrowy rozum: czy jak przydupił ktoś,
    to przy okazji przywalił w koło i coś pokrzywił?
    Wkurzające, bo nowe auto.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 2. Data: 2010-01-03 21:11:34
    Temat: Re: Czy możliwe, że ściąga na bok ?
    Od: to <t...@a...xyz>

    DooMiniK wrote:

> [...]
    > takim czymś ściąga lekko na prawo? Nie znam się, ale na zdrowy rozum:
    > czy jak przydupił ktoś, to przy okazji przywalił w koło i coś pokrzywił?

    Wgniecenie jest tuż obok koła, więc pewnie tak było. Może wystarczy
    ustawić geometrię?

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-01-03 21:37:21
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-01-03 20:11, to wrote:

    > Wgniecenie jest tuż obok koła, więc pewnie tak było. Może wystarczy
    > ustawić geometrię?

    W tym tygodniu wypada przegląd samochodu, to może komputer pokaże.
    Na wypadek jeszcze zgłoszę ubezpieczycielowi, Gardai (Policja -
    Irlandia) oglądnęła, spisała.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 4. Data: 2010-01-03 22:11:49
    Od: "drill" <d...@g...pl>

    > W tym tygodniu wypada przegląd samochodu, to może komputer pokaże.

    komputer? chyba ten podpiety do czujnikow od ustawiania geo i zbieznosci...

    pzdr

  • 5. Data: 2010-01-03 22:15:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    drill wydusił z siebie te słowy:

    > komputer? chyba ten podpiety do czujnikow od ustawiania geo i
    > zbieznosci...

    wiesz .. teraz nawet wulkanizator wyważa koło "komputerowo" ;-)

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 6. Data: 2010-01-03 22:40:33
    Od: "drill" <d...@g...pl>

    > wiesz .. teraz nawet wulkanizator wyważa koło "komputerowo" ;-)

    cos w tym jest :)

    no ale moze nowe cacka maja w sterowniku silnika podpiecie do czujnikow
    polozenia zwrotnicy... a niedlugo wprowadza korygowanie geo. przyciskiem z
    kierownicy :)

  • 7. Data: 2010-01-04 00:20:39
    Temat: Re: Czy mo?liwe, ?e ?ci?ga na bok ?
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-01-03 21:40, drill wrote:

> [...]
    > polozenia zwrotnicy... a niedlugo wprowadza korygowanie geo. przyciskiem z

    Obok ABS i innych będzie ASCWP
    (Automatyczny System Korekty Położenia Kół)
    ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 8. Data: 2010-01-04 07:32:00
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    slabe pierdolniecie. lekko otarte. nie sadze zeby powyginal zawieche.
    sprawdz cisnienie w oponach.

  • 9. Data: 2010-01-04 11:43:51
    Od: "Slawek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    niewielkie wgniecenie,
    > ledwo widać:
    > http://img171.imageshack.us/img171/7179/dent006.jpg
    > Czy możliwe, że po takim czymś ściąga lekko na prawo?

    Jesli pozostawiles samochod ze skreconymi kolam po parkowaniu to nawet
    naprawde silne uderzenie w opone moglo zostawic tylko takie wgniecenie .
    Zawieszenie moglo solidnie oberwac .

    Slawo