  • 1. Data: 2010-01-03 21:00:13
    Temat: Cena LPG
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Właśnie przeglądam stare zdjęcia i na jednym znalazł się kawałek stacji
    ORLEN.... w Lutym 2006 czyli niemal 4 lata temu gaz był droższy niż obecnie
    bo kosztował 2,19.... taka ciekawostka :)
    P.S Rzecz dotyczy Łodzi o ile to ma znaczenie.

  • 2. Data: 2010-01-03 21:48:36
    Temat: Re: Cena LPG
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > obecnie bo kosztował 2,19.... taka ciekawostka :)
    > P.S Rzecz dotyczy Łodzi o ile to ma znaczenie.

    Tutaj np. archiwum z 5 lat:
    http://mrc.tychy.pl/ceny.paliw/
    Mimo dużych skoków, widać delikatną tendencję wzrostową.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 3. Data: 2010-01-04 14:15:06
    Od: "Golibroda" <g...@a...ma.asa>

    Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obecnie bo kosztował 2,19.... taka ciekawostka :)
    > P.S Rzecz dotyczy Łodzi o ile to ma znaczenie.

    Nie tak dawno był po 2.40 a z półroku temu z 1.50 wachania s straszne. Teraz
    widziałem 2.15.

    Oczywiście Łódź

    P.

  • 4. Data: 2010-01-04 14:51:59
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
    wiadomości news:hhqvs6$1v8$1@mx1.internetia.pl...

    > Tutaj np. archiwum z 5 lat:
    > http://mrc.tychy.pl/ceny.paliw/
    > Mimo dużych skoków, widać delikatną tendencję wzrostową.

    u mnie miedzy miastami [gliwice, zabrze, ruda, itp] obserwuje ciagle roznice
    na poziomie do 25 gr / l wiec niewiem oco chodzi;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 5. Data: 2010-01-04 19:47:31
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    J.S pisze:
> [...]
    > bo kosztował 2,19.... taka ciekawostka :)
    > P.S Rzecz dotyczy Łodzi o ile to ma znaczenie.

    ale i tak pojawi się post na p.m.s "zastanawiam się na założeniem gazu
    czy aby lpg nie zdrożeje?"
    pozdrawiam
    marcin jan