  • 1. Data: 2022-07-14 20:36:11
    Temat: Jakie kable w zestawie z obudową PC?
    Od: mariachi <m...@f...pl>

    Chodzi mi o te wszystkie kabelki z płyty do panelu przedniego -
    włącznik, reset, dioda, usb, audio i co tam jeszcze. Czy one są
    dołączane do obudowy, czy to elemetny z zestawu płyty głównej? Sprzęt
    sprzed 10 lat. Może teraz inaczej się dzieje.
    Mam taką starą wielgachną budę i spróbuję ją sprzedać, a płytę może osobno.

  • 2. Data: 2022-07-14 21:44:33
    Temat: Re: Jakie kable w zestawie z obudową PC?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tapnni$2pkdj$1@dont-email.me>
    user mariachi pisze tak:

> [...]
    > Sprzęt sprzed 10 lat. Może teraz inaczej się dzieje.
    > Mam taką starą wielgachną budę i spróbuję ją sprzedać, a płytę

    W 2020r kupiłem obudowę i wszystko w niej było jak za starych czasów.
    https://www.antec.com

    --
    Piter

    mały oszust sprzedaje garnki staruszkom
    wielki oszust wizję bogatego kraju

  • 3. Data: 2022-07-14 22:56:42
    Od: mariachi <m...@f...pl>

    W dniu 2022-07-14 o 20:36, mariachi pisze:

    > Mam taką starą wielgachną budę i spróbuję ją sprzedać, a płytę może osobno.

    Myślicie, że w dzisiejszych czasach komuś potrzebna będzie taka stara
    buda? Ogłoszenie nie moje, ale są dobre zdjęcia

    https://reklama5.mk/AdDetails?ad=4260543

  • 4. Data: 2022-07-14 23:12:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tapvu5$2qefm$1@dont-email.me>
    user mariachi pisze tak:

    > Myślicie, że w dzisiejszych czasach komuś potrzebna będzie taka
    > stara buda? Ogłoszenie nie moje, ale są dobre zdjęcia
    >
    > https://reklama5.mk/AdDetails?ad=4260543

    Szanse są nikłe bo jest dziwna i brzydka.
    Probowałbym ją sprzedać bez tego paskudnego przodu.
    W ogóle bym go nie pokazywał na zdjęciach.

    Na plus, że jest jasna w środku i ma dużo szufladek
    na dyski.

    Ja musiałem nową psiknąć srebrnym sprajem w środku bo teraz
    jest zjebana moda na wszystko zanurzone w smole.

  • 5. Data: 2022-07-15 00:51:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-14, mariachi <m...@f...pl> wrote:

    > Myślicie, że w dzisiejszych czasach komuś potrzebna będzie taka stara
    > buda? Ogłoszenie nie moje, ale są dobre zdjęcia

    Wątpię. Obudowy zwykle mają być estetyczne, a używane zwykle jakoś nie
    do końca są. Kto miałby taką obudowę kupić? Musiałaby to być wyjątkowa
    obudowa w wyjątkowo dobrym stanie. A na rynku jest sporo ładnych obudów
    w cenach w miarę przystępnych.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2022-07-15 01:05:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-14, mariachi <m...@f...pl> wrote:
    > Chodzi mi o te wszystkie kabelki z płyty do panelu przedniego -
    > włącznik, reset, dioda, usb, audio i co tam jeszcze. Czy one są
    > dołączane do obudowy, czy to elemetny z zestawu płyty głównej? Sprzęt

    Do obudowy.

    > sprzed 10 lat. Może teraz inaczej się dzieje.
    > Mam taką starą wielgachną budę i spróbuję ją sprzedać, a płytę może osobno.

    Jako minimum, powinieneś dołączyć wszystko z panelu przedniego, bo to są
    na ogół dedykowane kabelki w dodatku często też przylutowane, oraz
    standoff'y (jak to jest po polsku?), te też zdarzają się różne.

    --
    Marcin