  • 1. Data: 2022-07-16 16:01:14
    Temat: znalazłem drona
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    mój pierwszy raz ;)

    jakiś dziecinny chyba, bardzo lekki.
    ciekawe czy da się uruchomić.

    wpisujcie miasta

    --
    Piter

    mały oszust sprzedaje garnki staruszkom
    wielki oszust wizję bogatego kraju

  • 2. Data: 2022-07-16 16:20:55
    Temat: Re: znalazłem drona
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Jul 2022 15:01:14 +0100, PiteR napisał(a):

    > mój pierwszy raz ;)
    >
    > jakiś dziecinny chyba, bardzo lekki.
    > ciekawe czy da się uruchomić.
    >
    > wpisujcie miasta

    Jak dziecinny i mały, to kilku kilometrów raczej nie przeleciał.
    Nie widać nikogo szukającego?
    Nikt na dronie nie umieścił kontaktu do siebie?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2022-07-16 16:41:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1mo6xj910iuv1$.2p684iiews5h.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > Jak dziecinny i mały, to kilku kilometrów raczej nie przeleciał.
    > Nie widać nikogo szukającego?
    > Nikt na dronie nie umieścił kontaktu do siebie?

    nie, nic nie ma
    to chyba zabawka

    trzeba kupić w końcu prawdziwy i zapoznać się
    z techniką ;)

    https://www.argos.co.uk/product/8561682

  • 4. Data: 2022-07-16 18:46:35
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 16 Jul 2022 15:41:44 +0100
    doszła do mnie wiadomość <X...@1...0.0.1>
    od PiteR <e...@f...pl> :
> [...]
    >
    >nie, nic nie ma
    >to chyba zabawka
    >
    >trzeba kupić w końcu prawdziwy i zapoznać się

    W dzieciństwie miałem inne drony:
    https://www.youtube.com/watch?v=USY2MbF2tl8
    Można było samemu wydziargać z drewienka:
    https://krasnoludek.pl/pl/p/Latajacy-wiatraczek-na-s
    znurku/41#galleryName=productGallery,imageNumber=3-c
    opied
    Takie z własnym napędem też się robiło, wykonane z balsy i
    papieru(gotowce do sklejania były w składnicy harcerskiej), za napęd
    miały zwiniętą gumkę:
    https://youtu.be/Yk4Ej3bazGw?t=143
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 5. Data: 2022-07-16 19:52:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:bop5dh9e08rql8in3l2qqocffro4kp831p@4ax.com>
    user pisze tak:

    > W dzieciństwie miałem inne drony:
    > https://www.youtube.com/watch?v=USY2MbF2tl8

    Za mocno to ciągałem i zrywałem ząbki.

    To chyba była sprawka mafii wtryskarkowej z wybrzeża.
    No bo nie z Chin.

    Jak się cofnę w czasie, z boku popatrzę na PRL.

    Zgraja debili latających za kółkiem z plastiku.
    No ale zawsze lepsze kółko z plastiku niż kółko z żeliwa.

    zabawa#2

    siedzenie na murku liczenie samochodów osobowych
    dzienny bilans 8.

  • 6. Data: 2022-07-17 15:47:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-16-lipca-2022 o 16:01, PiteR pisze:
    > mój pierwszy raz ;)
    >
    > jakiś dziecinny chyba, bardzo lekki.
    > ciekawe czy da się uruchomić.
    >
    > wpisujcie miasta

    W "Teorii wielkiego podrywu" był taki odcinek.

    Powodzenia ;-)

  • 7. Data: 2022-07-17 16:01:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-16-lipca-2022 o 16:01, PiteR pisze:
    > mój pierwszy raz ;)
    >
    > jakiś dziecinny chyba, bardzo lekki.
    > ciekawe czy da się uruchomić.
    >
    > wpisujcie miasta