  • 1. Data: 2009-03-12 10:46:53
    Temat: Jakie uzywane laserowe drukarki kolorowe.
    Od: "Skrzekacz" <s...@w...pl>

    Witam

    W firmie korzystamy z kilku drukarek laserowych HP2100/2200, które kupilismy
    jako uzywane i wydają się doskonałym wręcz rozwiązaniem, mają tanie tonery,
    niektóre juz bardzo duzo wydrukowały u nas i praktycznie zero problemów.
    Obecnie zastanawiam się czy nie kupić HP2300 (szybsza od powyższych, ale
    cięzko o opinie na ich temat). Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat tego
    modelu.

    Drugie pytanie, czy istnieje jakiś model kolorowej drukarki laserowej, który
    możnaby kupić tanio jako używany sprzęt, i która podobnie jak powyższe byłby
    tani w eksploatacji i wytrzymały.
    Drukarka wykorzystywana byłaby głównie do wydruków zestawień w kolorze (nie
    musi być bardzo szybka). Powiedziałbym, że będzie używana rzadko, ale
    obawiam się, ze wykorzystanie wzrośnie gdy pojawi się wydajnieszy wydruk
    kolorowy w firmie.

    Pozdrawiam i z góry dziekuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2009-03-12 11:44:21
    Temat: Re: Jakie uzywane laserowe drukarki kolorowe.
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 12 Mar 2009 11:46:53 +0100, "Skrzekacz" <s...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >cięzko o opinie na ich temat). Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat tego

    Miałem 2300 i chyba 4 sztuki 2100. O ile 2100 niezniszczalne to 2300
    nei przetrwała próby czasu w księgowości. W 2100 po paru latach warto
    wymienić gumowe rolki pobierające papier w podajnikach - z czasem
    ulegają sparcieniu i zaczynają sie problemy z pobieraniem papieru. Na
    którki czas pomoga wymycie rolki spirytusem i przełożenie jej o 180
    stopni. Ale to tylko awaryjnie.

> [...]
    >musi być bardzo szybka). Powiedziałbym, że będzie używana rzadko, ale
    >obawiam się, ze wykorzystanie wzrośnie gdy pojawi się wydajnieszy wydruk

    Nie za bardzo. W kazdym razie na pewno nie 2600 - po 20-30 tysiącach
    zaczynają sie problemy z brudzeniem - nawet serwis HP w 2 sztukach nie
    potrafił w ramach gwarancji pomóc na dłuzje niże 2-3 tysiące stron i
    skończyło się wymianą na nowe egzemplarze.

    Zdrówko