  • 1. Data: 2020-11-07 23:48:01
    Temat: Jakieś nowe porty i urządzenia systemowe
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Pojawiły mi si w komputerze jakies nowe porty i urzdzenia systemowe.
    - Arcorlink USB 2.0 Card Reader.
    System komunikował mnie, żebym wysunęła kartę. Oglądam wszystkie
    gniazdka w monitorze i żadnej karty tam nie widzę. Odinstalowałam. Po
    ponownym uruchomieniu znowu sie zainstalował i już o tym, żeby wyjąć
    kartę komunikatu nie ma.

    -Lightwejgh Sensors Root Enumerator. Nie wiem do czego to jest.

    - Matrox Extio PCI Standard PCI to PCI Bridge - też nie wiem do czego to
    jest.

    W monitorze mam ze 4 gniazdka USB, wejście do DVI i Display Port
    Jeszcze z tego nie korzystałam, bo mi wystarcza gniazdek w komputerze.

    Kupiłam monitor bez listwy dźwiękowej, bo do tego to trzeba dokupić
    oddzielnie. Korztystam z dobrych poczciwych głośników.

    Monitor -jak go usypiam to informuje komunikatem po angielsku:"monitor
    idzie spać" i nie usypia się sam, tylko wyłącza mi komputer i mnie to
    denerwuje. Jeśli chodzi o zablokowanie ekranu "Win+L" to jest ok.

    --
    animka