  • 1. Data: 2020-11-05 14:27:45
    Temat: kamerka internetowa
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    Czołem, jaka kamerka internetowa do 200 zł zapewnia najlepszą jakość
    obrazu? Jest coś, co wyróżnia się na tle pozostałych?

  • 2. Data: 2020-11-05 19:31:53
    Temat: Re: kamerka internetowa
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Te z najlepszą optyką (obiektywem).

    -----

  • 3. Data: 2020-11-06 11:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zhbick n...@s...pl ...

    > Czołem, jaka kamerka internetowa do 200 zł zapewnia najlepszą jakość
    > obrazu? Jest coś, co wyróżnia się na tle pozostałych?

    Ale co chcesz nia robic? Rozmawiac na skype czy nagrywac plenery?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 4. Data: 2020-11-06 15:09:16
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 2020-11-06 o 11:59, Budzik pisze:

    > Ale co chcesz nia robic? Rozmawiac na skype czy nagrywac plenery?

    Rozmawiać na Skype, nagrywać plenery, streamować ze słabo oświetlonych
    pomieszczeń.

    Wszystko w możliwie najładniejszej jakości obrazu - odczuwalnie
    ładniejszej, niż zapewnia przeciętna kamerka w popularnych laptopach
    obecnych na rynku.

  • 5. Data: 2020-11-07 10:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zhbick n...@s...pl ...

> [...]
    >
    > Wszystko w możliwie najładniejszej jakości obrazu - odczuwalnie
    > ładniejszej, niż zapewnia przeciętna kamerka w popularnych

    Rozumiem, ja mam jakas prosta creative HD 720p - miałem wczesniej kilka
    kamerek po kilkadziesiat złotych i ta zabiła je wszystkie (ma dodatkowo
    wbudowany mikrofon)
    Ale to pewnie nie to czego szukasz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 6. Data: 2020-11-07 13:52:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Do trzymania życia na małym smartfonie - jak znalazł.
    Byle tylko rodzina nie zapomniała przy nieboszczku położyć.

    -----

  • 7. Data: 2020-11-08 15:42:15
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 05/11/2020 1:27 pm, zhbick wrote:
    > Czołem, jaka kamerka internetowa do 200 zł zapewnia najlepszą jakość
    > obrazu? Jest coś, co wyróżnia się na tle pozostałych?

    Logitech HD C270 chodzi pod Windowsem 10 i pod Linuxem Ubuntu.

    https://badzi0r.wordpress.com/