  • 1. Data: 2009-04-06 13:08:28
    Temat: Jazda bez lusterek i kierunków
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy dozwolona jest jazda bez lusterek i przednich kierunkowskazów?
    Maluje wlasnie "czache", a pojezdzic bym chcial.
    Pacjent Fazer FZS 600.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-06 13:24:17
    Temat: Re: Jazda bez lusterek i kierunków
    Od: "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk>

    "Baczek"
    > Czy dozwolona jest jazda bez lusterek i przednich kierunkowskazów?

    CO? Scigacz.pl przestal wklejac sygnaturke? Chamstwo. :-D

    --
    Michal
    FJS600

  • 3. Data: 2009-04-06 13:29:02
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Baczek pisze:
> [...]
    > Czy dozwolona jest jazda bez lusterek i przednich kierunkowskazów?
    > Maluje wlasnie "czache", a pojezdzic bym chcial.

    Pomijając przepisy, bez lusterek jezdzi sie maksymalnie chujowo. Po
    drugie, jak chcesz sygnalizowac skret? Reka? Noga? Machaniem glowa?

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 4. Data: 2009-04-06 13:56:43
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Mon, 06 Apr 2009 15:29:02 +0200, Paweł Andziak <g...@g...pl>
    wrote:

    > jak chcesz sygnalizowac skret? Reka? Noga? Machaniem glowa?

    A po co? On wie, że chce skręcić :D

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 5. Data: 2009-04-06 13:58:30
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Eskimos pisze:

    > A po co? On wie, że chce skręcić :D

    Ziomale też wiedzą że tu mieszka, a obcym co do tego :D
    (Moje spostrzeżenie odnośnie Jasiów Kapeluszników i ich kierunkowskazów)

  • 6. Data: 2009-04-06 14:44:48
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    Używając kierunkowskazu przedwcześnie zdradzasz swoje zamiary wrogom.

  • 7. Data: 2009-04-06 14:52:43
    Od: "Azbest" <...@...pl>

    ja tak jezdze

    kilka kontroli żadna z tego powodu !!

  • 8. Data: 2009-04-06 16:59:50
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > Ziomale też wiedzą że tu mieszka, a obcym co do tego :D

    Dokładnie. On zawsze tak tu jeżdzi.

    > (Moje spostrzeżenie odnośnie Jasiów Kapeluszników i ich kierunkowskazów)

    Mam to samo.

    pozdr.
    Mystik

  • 9. Data: 2009-04-06 17:40:02
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Mystik pisze:
    > Cześć
    >
    > Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie. On zawsze tak tu jeżdzi.

    > Mam to samo.

    Ciekawe, czy Umarnięty Jasio zdejmuje kapelutek jak siada za kierownicą
    auta? :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 10. Data: 2009-04-06 19:25:01
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Czy dozwolona jest jazda bez lusterek i przednich kierunkowskazów?
    > Maluje wlasnie "czache", a pojezdzic bym chcial.
    > Pacjent Fazer FZS 600.

    Ok, odpowiem sam sobie i moze uzasadnie "bzdurne" pytanie.

    Pojazdem motocyklowym, można poruszać sie bez kierunkowskazów jeżeli
    pierwsza rejestracja odbyła sie przed 01.01.1986.
    Bez lusterek nie mozna. (Dz.U.2003, nr 32, poz. 262 )

    Musze jutro dojechac okolo 10km od domu. Zastanawialem sie nad moto, wyjdzie
    jednak taryfa :(