  • 1. Data: 2009-04-06 11:44:27
    Temat: gsp - nawrócenie
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    elo

    od początku pojawienia sie nawigacji satelitarnych w sklepach myślałem
    że to dla ciot jest,
    ludzi którzy nie potrafią spamiętać gdzie mają jechać, bez
    jakiegokolwiek zmysłu orientacji i z babską miarką 15cm.

    ha a to jednak działa

    cóż za merytoryczne wyznanie :)

    zdrowia
    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 2. Data: 2009-04-06 12:29:53
    Temat: Re: gsp - nawrócenie
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    > Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > ludzi którzy nie potrafią spamiętać gdzie mają jechać, bez
    > jakiegokolwiek zmysłu orientacji i z babską miarką 15cm.

    To jeszcze napisz co to jest to "gsp" ?

    > cóż za merytoryczne wyznanie :)

    Ba.

    > zdrowia

    Również :).

    pozdr.
    Mystik

  • 3. Data: 2009-04-06 12:32:08
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Mystik napisał(a):

    > To jeszcze napisz co to jest to "gsp" ?

    gs pincet

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 4. Data: 2009-04-06 12:35:14
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Mystik pisze:

    > To jeszcze napisz co to jest to "gsp" ?

    Jak to co? Oznaczenie Sopotu na tablicy rejestracyjnej! ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2009-04-07 21:38:38
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    WIADRO <w...@g...com> napisał(a):
    > ha a to jednak działa

    z czasem poznasz drugie oblicze "gsp" - mianowicie takie, ze czasami nie
    dziala ;)

    --
    pozdr.,
    primuss

  • 6. Data: 2009-04-08 07:34:15
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 7 Kwi, 23:38, "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>
    wrote:
    > WIADRO <w...@g...com> napisa (a):

    > z czasem poznasz drugie oblicze "gsp" - mianowicie takie, ze czasami nie
    > dziala ;)

    ja tam sobie nie kupiłem, bo jak narazie zabawka jest mi zbędna, a
    szkoda czasu , na wyjmowanie, wkładanie, podłączanie, pamiętaniu o
    tym...
    'testowałem' 3 nawigacje we włoszech, 1 nokii z org. mapą działa
    bardzo dobrze, całkiem niezła mapa, i szybko działało
    druga to była jakas z norauto, taka ze sredniej półki cenowej, co za
    gówno, tak wolne że nadaje się co najwyżej do kosiarek, do tego mapa
    jakaś 'uboga'
    a 3 nawigacje nie pamietam marki , ale miała wgraną automapę, no mapa
    zajebista :)

  • 7. Data: 2009-04-08 09:04:27
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-08 09:34:15 +0200, WIADRO <w...@g...com> said:

    > 'testowałem' 3 nawigacje we włoszech
    (...)
    > a 3 nawigacje nie pamietam marki , ale miała wgraną automapę, no mapa
    > zajebista :)

    Auromapa w Włochach?! A łyżka na to - niemożliwe! ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco