  • 1. Data: 2011-09-17 17:46:33
    Temat: Jednak da się zrobić ładny kokpit
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    - i to w niedrogim aucie:
    http://bi.gazeta.pl/im/3/10299/z10299103X,Kia-Rio.jp

    Może by tak wysyłać projektantów współczesnych koszmarków na jakieś
    szkolenia do Hyundaia?

    Byłoby wtedy mniej takich odpustowych koszmarków:
    http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/49
    5/ford_fiesta_8.jpg
    i innych temu podobnych.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 2. Data: 2011-09-17 18:02:08
    Temat: Re: Jednak da się zrobić ładny kokpit
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-17 17:46, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > szkolenia do Hyundaia?
    >
    > Byłoby wtedy mniej takich odpustowych koszmarków:

    I tu również mam dylemat. Bardzo podoba mi się z zewnątrz Astra IV.
    Wersja GTC jest wręcz śliczna. "Trakcyjnie" i "silnikowo" wersja
    2.0 CDTI również jest fajna. Jednak jak patrze na kokpit, to jednak
    odpust.

    http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/j/l/Premiera_
    opla_astry_3443017.jpg

    lub http://tnij.org/ngki

  • 3. Data: 2011-09-17 18:33:53
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Waldek Godel

    > - i to w niedrogim aucie:
    > http://bi.gazeta.pl/im/3/10299/z10299103X,Kia-Rio.jp
    >
    > Może by tak wysyłać projektantów współczesnych koszmarków na jakieś
    > szkolenia do Hyundaia?

    To jest ładne? Wygląda jak deska do prasowania umorusana kupą.

    > Byłoby wtedy mniej takich odpustowych koszmarków:
    > http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/49
    5/ford_fiesta_8.jpg
    > i innych temu podobnych.

    Fiesta też jest paskudna, ale to na Zachodzie auto głównie dla
    nastolatków, więc taki design nie dziwi.

  • 4. Data: 2011-09-17 18:43:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > I tu również mam dylemat. Bardzo podoba mi się z zewnątrz Astra IV.
    > Wersja GTC jest wręcz śliczna. "Trakcyjnie" i "silnikowo" wersja 2.0
    > CDTI również jest fajna. Jednak jak patrze na kokpit, to jednak odpust.

    Można zdemontować to srebrne po środku, polakierować na czarny połysk i
    będzie dużo lepiej.

  • 5. Data: 2011-09-17 18:47:50
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-17 18:02, megrims pisze:

> [...]
    > Wersja GTC jest wręcz śliczna. "Trakcyjnie" i "silnikowo" wersja
    > 2.0 CDTI również jest fajna. Jednak jak patrze na kokpit, to jednak

    Ostatnio to w ogóle prawie wszyscy producenci robią kokpity jak
    klawiatura w tanim telefonie komórkowym dla gimnazjalistów :-)
    Przecież można zrobić ładny i funkcjonalny kokpit a w cale nie nudny jak
    w np. VW, jeśli do tego idą w parze dobre materiały to jest OK - przykłady:
    http://www.autogaleria.pl/fotografie/index_test.php?
    id=20130&test=296
    http://www.autocentrum.pl/galerie/peugeot-508-rxh/ko
    kpit/duze/
    http://www.autopremiumweb.com/wp-content/uploads/201
    0/09/Alfa-Romeo-Giulietta1.jpg
    http://www.motofakty.pl/zdjecie/?id=28176 itp.

    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2011-09-17 20:13:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-17 17:46, Waldek Godel pisze:

    > - i to w niedrogim aucie:
    > http://bi.gazeta.pl/im/3/10299/z10299103X,Kia-Rio.jp

    To stwierdzenie jest nieco na wyrost. Z miejsca widać, że to najbogatsza
    wersja. Takie najczęściej mają "nieco" inne materiały użyte do
    wykończenia kokpitu. Strzelam, że wersje bardziej popularne będą
    wyglądały dużo gorzej.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2011-09-17 20:39:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-17 18:02, *megrims* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > Wersja GTC jest wręcz śliczna. "Trakcyjnie" i "silnikowo" wersja
    > 2.0 CDTI również jest fajna. Jednak jak patrze na kokpit, to jednak

    Pomijając już, że są różne wersje tej deski, to nie bardzo wiem, co jest
    odpustowe w tej z fotki?
    Szczerze mówiąc jak przeczytałem pierwszy post to już się szykowałem,
    żeby zapodać jakąś fotkę wnętrz Insigni, np.:
    http://www.distrocars.com/wp-content/uploads/2011/05
    /2010-Opel-Insignia-ecoFLEX-Sports-Tourer-Dashboard.
    jpg

    Wiele osób się czepia ilości przycisków na konsoli, ale one są naprawdę
    logicznie poukładane i pogrupowane na radio, klimę i tak dalej.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Właśnie takie coś znalazłem:
    http://www.vauxhall.co.uk/content/dam/Vauxhall/Europ
    e/united_kingdom/nscwebsite/uk/00_Home/Vehicles/Pass
    enger_Cars/Astra_GTC/Equip_Tech_Data/Vehicles-Astra_
    GTC-Equip_Tech-Sport-310x180-VX_GTC_16757.jpg
    A wydaje mi się, że widziałem też inne wersje.
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 8. Data: 2011-09-17 20:48:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 17 Sep 2011 20:39:47 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

> [...]
    enger_Cars/Astra_GTC/Equip_Tech_Data/Vehicles-Astra_
    GTC-Equip_Tech-Sport-310x180-VX_GTC_16757.jpg
    > A wydaje mi się, że widziałem też inne wersje.

    ale to wciąż wygląda jak odpustowy bumbox. Zapewne przez te ohydne
    nadmuchy.

  • 9. Data: 2011-09-17 20:51:45
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-09-17 17:46, Waldek Godel pisze:
    > Może by tak wysyłać projektantów współczesnych koszmarków na jakieś
    > szkolenia do Hyundaia?

    Hmm. Hyundai od niedawna uznał, że wzornictwo jest istotne.
    Wnętrze Tucsona wygląda raczej topornie.
    Radio to zwykłe 2x DIN. Panel klimatyzacji też wzięty gdzieś ze sklepu.
    P.

  • 10. Data: 2011-09-17 21:06:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-09-2011 18:47, Gabriel'wilk' pisze:
    > http://www.autocentrum.pl/galerie/peugeot-508-rxh/ko
    kpit/duze/

    Pjeżot w ogóle robi całkiem fajne kokpity.

    Podoba mi się ten w 3008
    http://2.bp.blogspot.com/_WTtsv-i_cjc/TUd6fQuLKPI/AA
    AAAAAAAwo/AY9nmjMdc0g/s1600/new-peugeot-3008-interio
    r.jpg
    IMHO najładniejszy w klasie, szkoda że nadwozie jakieś takie koślawe.. :S

    Pozdrawiam
    Paweł