  • 1. Data: 2011-09-17 22:12:24
    Temat: ogłoszenie?
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    Uszanowanie,

    natrafiłem przed momentem na takie coś:

    http://moto-addict.otomoto.pl/alfa-romeo-spider-C207
    17715.html

    czytam opis i poradzić sobie z nim nie mogę? o co kwa mać chodzi?
    niby firma "rodzima", ale coś z tym jest nie tak.

    Spotkał się ktoś z Was z takimi ogłoszeniami?
    Wygląda to jak jakaś ściema, albo się mylę?

    pozdr
    gadacz

  • 2. Data: 2011-09-17 22:15:19
    Temat: Re: ogłoszenie?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-17 22:12, gadacz pisze:
> [...]
    > niby firma "rodzima", ale coś z tym jest nie tak.
    >
    > Spotkał się ktoś z Was z takimi ogłoszeniami?
    > Wygląda to jak jakaś ściema, albo się mylę?

    Ale o co chodzi poza tym, że "opis" wygląda jakby ktoś oryginalny tekst
    wrzucił do google translate?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-09-17 22:17:47
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-09-17 22:15, Grejon pisze:

    17715.html

    > Ale o co chodzi poza tym, że "opis" wygląda jakby ktoś oryginalny tekst
    > wrzucił do google translate?

    Właśnie chodzi o ten opis... jest lekko mówiąc bzdurny.
    Sprawa druga, to jakoś niekoniecznie w takim wypadku mam ochotę
    odwiedzić sprzedawcę.
    Jak niby polska firma może taki opis umieszczać? albo może czepiam się?

    pozdrawiam
    gadacz

  • 4. Data: 2011-09-18 00:57:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-17 20:12:24 +0000, gadacz <g...@o...pl> said:

    > czytam opis i poradzić sobie z nim nie mogę?

    To daj znać, gdy już będziesz wiedział, czy możesz, czy nie.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-09-18 01:19:15
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-09-18 00:57, Bydlę pisze:

    > To daj znać, gdy już będziesz wiedział, czy możesz, czy nie.
    > ;>

    a Ciebie to wszędzie pełno ;)

    pozdr
    gadacz

    ps. nie pije więcej ;)

  • 6. Data: 2011-09-18 07:48:32
    Od: Rychu <r...@a...pl>

> [...]
    >
    > czytam opis i poradzić sobie z nim nie mogę? o co kwa mać chodzi?
    > niby firma "rodzima", ale coś z tym jest nie tak.

    "Limited" to raczej angielska/amerykańska/cypryjska... a takie lepiej
    omijać szerokim łukiem, jeśli nie chcesz potem latać po kilka
    tysięcy kilometrów na rozprawę. :) Nawet nie podali numeru telefonu.

    > Spotkał się ktoś z Was z takimi ogłoszeniami?
    > Wygląda to jak jakaś ściema, albo się mylę?

    Niekoniecznie ściema, ale lepiej uważać.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 7. Data: 2011-09-18 08:34:52
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > niby firma "rodzima", ale coś z tym jest nie tak.
    >
    > Spotkał się ktoś z Was z takimi ogłoszeniami?
    > Wygląda to jak jakaś ściema, albo się mylę?

    IMO to wyjebka

  • 8. Data: 2011-09-18 08:50:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-17 23:19:15 +0000, gadacz <g...@o...pl> said:

    > a Ciebie to wszędzie pełno ;)

    A co, "Ta winda jest na górze. Teraz pan ma relaks." i tego będę się trzymał.
    ;-)

    > ps. nie pije więcej ;)

    Nie rób tego! Producenci i budżet liczą na ciebie!

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-09-18 09:55:46
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Za samą nazwę firmy powinno sięomijać szerokim łukiem :))

    MS

  • 10. Data: 2011-09-18 12:58:27
    Od: Airen <a...@o...pl>

    17 Wrz, 22:12, gadacz <g...@o...pl> napisal:

> [...]
    > niby firma "rodzima", ale coś z tym jest nie tak.
    >
    > Spotkał się ktoś z Was z takimi ogłoszeniami?
    > Wygląda to jak jakaś ściema, albo się mylę?

    Wałek. Poproszą o przelanie zaliczki i tyle ich widziałeś. Jest tego
    mnóstwo na otomoto.

    M.