  • 1. Data: 2010-10-13 10:27:10
    Temat: Jestem mistrzem
    Od: "Mistrz" <informatyka-eryk-buraczewski-inf@wUSUŃTOp.pl>

    Ludzie mam problem!! Jestem mistrzem i nie wiem co robić! Ludzie kłaniają mi
    się, a mi to pasuje. Ostatnio w biedronce piłem soczek za darmo, bo Pani
    powiedziała, że już stracił ważność i mogę go wziać ! Lubie placki!

  • 2. Data: 2010-10-13 10:36:48
    Temat: Re: Jestem mistrzem
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2010-10-13 12:27, Mistrz pisze:
    > Ludzie mam problem!! Jestem mistrzem i nie wiem co robić! Ludzie kłaniają mi
    > się, a mi to pasuje. Ostatnio w biedronce piłem soczek za darmo, bo Pani
    > powiedziała, że już stracił ważność i mogę go wziać ! Lubie placki!

    Nie żryj za dużo tych placków bo będziesz <b>Mistrz</b>

  • 3. Data: 2010-10-13 11:58:14
    Od: "Gregbike" <g...@g...com>

    Użytkownik "Mistrz" <informatyka-eryk-buraczewski-inf@wUSUŃTOp.pl> napisał
    >[...] Lubie placki!

    Mam na imię Grzegorz i też mam słabość do placków.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Gawlik