  • 1. Data: 2009-11-21 22:27:53
    Temat: KIEDY W Cyfra+ ???!!!
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    http://n.pl/oferta/kanaly/pakiety/hity_filmowe/wojna
    _i_pokoj.html

    Nowy kanał telewizji N: "Wojna i Pokój" - wyłącznie rosyjskie kino
    (dawne i współczesne)

    ... kurcze, kiedy coś takiego będzie standardem w ofertach
    operatorów telewizyjnych? :-/

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 2. Data: 2009-11-22 09:53:43
    Temat: Re: KIEDY W Cyfra+ ???!!!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    > http://n.pl/oferta/kanaly/pakiety/hity_filmowe/wojna
    _i_pokoj.html

    > Nowy kanał telewizji N: "Wojna i Pokój" - wyłącznie rosyjskie kino
    > (dawne i współczesne)

    Jakie znowu nowe?

    > ... kurcze, kiedy coś takiego będzie standardem w ofertach
    > operatorów telewizyjnych? :-/

    Mam nadzieję że nigdy.
    Nie chciałbym żeby choć złotówka ode mnie szła na ruskie kino.

  • 3. Data: 2009-11-22 10:16:32
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    > Mam nadzieję że nigdy.
    > Nie chciałbym żeby choć złotówka ode mnie szła na ruskie kino.

    Wiesz to tak jak w tym powiedzeniu, że jak ktoś jest bardzo głupi, to lepiej
    żeby za dużo nie mówił, bo chociaż zachowa pozory, a tak otwierając japę od
    razu rozwiewa wszystkie wątpliwości

    Maciek

  • 4. Data: 2009-11-22 10:29:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "DeSola" <p...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Wiesz to tak jak w tym powiedzeniu, że jak ktoś jest bardzo głupi, to
    > lepiej żeby za dużo nie mówił, bo chociaż zachowa pozory, a tak otwierając
    > japę od razu rozwiewa wszystkie wątpliwości

    No to już się przedstawiłeś.
    Jak będziesz miał coś do powiedzenia w temacie to daj znać.

  • 5. Data: 2009-11-22 11:32:29
    Od: Virck <v...@n...net>

    Cavallino wrote:

    > No to już się przedstawiłeś.
    > Jak będziesz miał coś do powiedzenia w temacie to daj znać.

    DeSola ma jak najbardziej racje...Nie rob z siebie wiekszego idioty niz
    sie wydajesz...Nie znasz wspolczesnego kina rosyjskiego bo nie chcesz go
    znac...Nie masz tu nic do powiedzenia w tym temacie to mialczi japu...

  • 6. Data: 2009-11-22 12:47:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Virck" <v...@n...net> napisał w wiadomości

    > DeSola ma jak najbardziej racje...

    W jakim sensie?
    Że na siłę chce mi kazać płacić za coś za co płacić nie chcę?

    >Robię z siebie wiekszego idiotę niz sie wydaje

    Nie sądzę, po prostu też musiałeś się przedstawić.

    >Nie znasz wspolczesnego kina rosyjskiego

    A mam taki obowiązek?
    Nie znam, nie chcę znać, nie chcę za to płacić.
    Wolno mi, czy uważasz, że to Ty powinieneś o tym decydować?
    Jak mi wolno to morda w kubeł i tam ją trzymaj.
    A jak uważasz że mi nie wolno, do PLONK WARNING i wypad na dyskusje z innymi
    zamordystami.

  • 7. Data: 2009-11-22 13:00:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Nie sądzę, po prostu też musiałeś się przedstawić.

    Za manipulację w wypowiedzi interlokutora PW!

> [...]
    > Jak mi wolno to morda w kubeł i tam ją trzymaj.
    > A jak uważasz że mi nie wolno, do PLONK WARNING i wypad na dyskusje z

    A za to lecisz do KF. Do końca. Twojego lub mojego.
    PLONK

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2009-11-22 15:29:36
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    > No to już się przedstawiłeś.
    > Jak będziesz miał coś do powiedzenia w temacie to daj znać.

    Nie szalej. Może obejrzysz jakiś film, albo dwa i potem
    powiesz, że nie lubisz :)
    Polecam: "Osobliwości narodowego wędkarstwa".
    Mogę to oglądać zawsze, każdy fragment i za każdym razem
    mam ubaw.

    Szymon

  • 9. Data: 2009-11-22 16:01:52
    Od: "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Nie znam, nie chcę znać, nie chcę za to płacić.
    > Wolno mi

    pewnie, że wolno. Dobrowolne zaciesnianie sobie mózgu nie jest karalne.

    A wykreslanie czegoś za to że jest ruskie, irańskie, polskie bądź jankeskie
    i traktowanie tego jako jedyne kryterium dowodzi tylko ciasnoty umysłowej i
    absolutnie niczego więcej.

  • 10. Data: 2009-11-22 16:36:29
    Od: Virck <v...@n...net>

    Cavallino wrote:
> [...]
    > Jak mi wolno to morda w kubeł i tam ją trzymaj.
    > A jak uważasz że mi nie wolno, do PLONK WARNING i wypad na dyskusje z

    Glupa mendo kto ci kaze za to placic..???To jest w jednym z tematow
    tematycznych i nie ma nic wspolnego z finansowanie kina rosyjskiego....
    Twoj plonk mam tam gdzie mi wychodzi klocek capie !