  • 91. Data: 2009-11-28 21:36:06
    Temat: Re: KIEDY W Cyfra+ ???!!!
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    news:hep6kl$d9u$1@news.onet.pl...

    > Dokładnie tak.
    > On też poczuwa się do decydowania za innych co oni powinni robić i lubić,
    > a czego nie.

    Ta rozmowa ma sens o tyle o ile uda się Was przekonać
    do oglądnięcia kilku rosyjskich filmów. Dużo tracicie
    spuszczając je w kiblu.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 92. Data: 2009-11-29 00:01:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hero3l$4v3$1@inews.gazeta.pl...

    > o,o,o...własnie, własnie........

    I tak do usranej śmierci masz zamiar?

  • 93. Data: 2009-11-29 00:02:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości news:

    > Ta rozmowa ma sens o tyle o ile uda się Was przekonać
    > do oglądnięcia kilku rosyjskich filmów.

    Jak zdobędą z 5 oskarów rok po roku pod rząd to się skuszę może. ;-)

  • 94. Data: 2009-11-29 19:06:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .news.neostrada.pl
    *Tomy M.* napisał(-a):

    > http://n.pl/oferta/kanaly/pakiety/hity_filmowe/wojna
    _i_pokoj.html

    > Nowy kanał telewizji N: "Wojna i Pokój" - wyłącznie rosyjskie kino
    > (dawne i współczesne)
    >
    > ... kurcze, kiedy coś takiego będzie standardem w ofertach
    > operatorów telewizyjnych? :-/

    Chyba nie uszło to Twojej uwadze, ale gdyby jednak, to zdaje się w piątki
    wieczorem na TVP Kultura jest cykl "Kino rosyjskie"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 95. Data: 2009-11-30 18:05:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Nov 2009 09:55:26 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Jasne, zwłaszcza jak znów wrócą czasy przymusowych zapisów do tppr.

    Za moich czasów nie były przymusowe.

    >Co ja się wtedy listów pa ruski napisałem. ;-)

    Cały jeden.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 96. Data: 2009-11-30 18:35:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:va28h51h9l7db0irpa334blmtld8q09s9r@4ax.com...

    > Za moich czasów nie były przymusowe.

    Widać zależało od oficera partyjnego, wróc, nauczycielki rosyjskiego.

    > Cały jeden.

    Fuksiarz.
    U mnie tak dobrze nie było, musiałem pisać nie tylko za siebie, ale i za
    kolegów niemoty, którzy pa ruski ni w ząb, a pisać musieli.

  • 97. Data: 2009-12-01 17:14:34
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > Jak zdobędą z 5 oskarów rok po roku pod rząd to się skuszę może. ;-)

    Jeżeli dla Ciebie Oscary są wyrocznią ... to naprawdę
    stawia pod znakiem zapytania sens tlumaczenia Ci czegokolwiek.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 98. Data: 2009-12-01 18:00:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jeżeli dla Ciebie Oscary są wyrocznią ...

    Na pewno bardziej niż opinie paru rusofilów na grupie.
    Plus moje preferencje rzecz jasna, do których ruskie filmy nie będą się
    łapać, nawet po tych 5 latach oskarowych.

  • 99. Data: 2009-12-01 21:40:40
    Od: "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Na pewno bardziej niż opinie paru rusofilów na grupie.

    miłośnik dobrych filmów = rusofil.

    Ty jesteś jednak zdrowo pier.....nięty przez ciemię.

  • 100. Data: 2009-12-01 22:14:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hf42go$ivi$1@inews.gazeta.pl...

    > miłośnik dobrych filmów

    Czyli tak zamierzasz do usranej śmierci.
    No trudno, mądrzejszy musi ustąpić.
    Pultaj się dalej sam.
    EOD