  • 1. Data: 2014-06-28 23:51:04
    Temat: KTM gaśnie, przerywa, nie ma mocy n
    Od: igors1435 <igors1435@_NOSPAM_onet.pl>

    Co to może być: Mam KTM-a Exc gaźnik 21. Jak jechałem do pracy to zaczął
    mi przerywać. Wymieniłem świecę, dokładnie wyczyściłem gaźnik. Gaźnik nie
    reaguje na jakiekolwiek regulowanie. Na Full manetce nie da się jechać bo
    przerywa i gaśnie. Czasami nawet nie da się ruszyć Crying or Very sad Co
    to Może być? Da coś wymiana gaźnika? Od czego zacząć? Może przyśpieszyć
    zapłon? Tutaj filmik z tym jak przerywa Arrow
    https://www.youtube.com/watch?v=8ijdM9EHzKw&feature=
    youtu.be