  • 1. Data: 2014-06-28 22:49:11
    Temat: Trzy tygodnie temu 20-latka w Bielsku-Białej, wczoraj 19-latka pod Warszawą
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    Nie były to motorowery. W pierwszym przypadku bodajże Kawasaki ER-5.
    Nie szukam sensacji. Zastanawia mnie po prostu, czy to normalne - czy to
    się wpisuje w regularną, coroczną statystykę?
    A dziewczyn po prostu szkoda. :(

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2014-06-29 23:15:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-28 22:49, ZakonSpirowany pisze:
> [...]
    > Nie szukam sensacji. Zastanawia mnie po prostu, czy to normalne - czy to
    > się wpisuje w regularną, coroczną statystykę?

    Ale o co pytasz? Czy ludzie umierają? Tak. Około 1400 Polaków dziennie.

    --
    MN

  • 3. Data: 2014-06-30 00:17:31
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 29-06-2014 23:15, Marcin N pisze:
    > Ale o co pytasz? Czy ludzie umierają? Tak. Około 1400 Polaków dziennie.

    W tak młodym wieku, płci żeńskiej, na motocyklach ważących 3 razy więcej
    od przeciętnej dziewczyny? (W pierwszym wypadku powodem było
    "nieopanowanie maszyny".)
    Jeśli tak, to nie mam więcej pytań - ot, zwykła statystyka.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2014-06-30 10:22:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-30 00:17, ZakonSpirowany pisze:

    > W tak młodym wieku, płci żeńskiej, na motocyklach ważących 3 razy więcej
    > od przeciętnej dziewczyny?

    No widzisz. Takie są skutki niedożywienia. Za lekkie te polskie
    dziewczyny...

    --
    MN

  • 5. Data: 2014-06-30 11:17:19
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 30-06-2014 10:22, Marcin N pisze:

    > No widzisz. Takie są skutki niedożywienia. Za lekkie te polskie
    > dziewczyny...

    Ej, k-wa, nie wydaje Ci się, że to nie jest najlepszy temat do żartów?
    Wiadomo o co mi chodziło. Ja sam ważę "tylko" 80 kg, więc Goldwing jest
    cięższy czterokrotnie, jednak po dwóch latach "machania żelastwem" min.
    6 x w tygodniu, prawdopodobnie jestem "nieco" silniejszy od przeciętnej
    dziewczyny, nie wspominając o idealnym na motocykl wzroście (180 cm, a
    troglodyci niech sobie hejtują - ja się mogę z nich śmiać, jak wsiądą na
    coś mniejszego i będzie to wyglądać na ujeżdżanie jamnika).

    W każdym razie w przeciągu niecałego miesiąca zginęły na motocyklach co
    najmniej 2 dziewczyny w wieku ~20 lat. Jeśli to normalna statystyka, a
    jedynie nagłośniona przez media, to trudno - nic nie zrobisz. Ja jednak
    mam wrażenie, że to normalne nie jest, a jak ludzie z prawkami B
    pokupują sobie te "małe, słabe" motocykle, to żniwo będzie tragiczne.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 6. Data: 2014-06-30 11:22:47
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    ZakonSpirowany <x...@g...com> wrote:

    > Ej, k-wa, nie wydaje Ci się, że to nie jest najlepszy temat do żartów?
    > Wiadomo o co mi chodziło. Ja sam ważę "tylko" 80 kg, więc Goldwing jest

    W dupie mamy, ile ważysz, idź sobie już.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 7. Data: 2014-06-30 11:31:06
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 30-06-2014 11:22, Adam Wysocki pisze:
    > W dupie mamy, ile ważysz, idź sobie już.

    W dupie, to zdaje się, że chciałbyś, aby cipo robili dobrze Murzyni.
    Ale pod zły adres piszesz.
    *plonk*

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 8. Data: 2014-06-30 11:32:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-30 11:17, ZakonSpirowany pisze:

    > W każdym razie w przeciągu niecałego miesiąca zginęły na motocyklach co
    > najmniej 2 dziewczyny w wieku ~20 lat. Jeśli to normalna statystyka, a
    > jedynie nagłośniona przez media, to trudno - nic nie zrobisz.

    Statystyka jest taka, że na motocyklach ginie w Polsce około 250 osób
    rocznie. Jeśli odejmiesz sezon zimowy - to wychodzi jedna sztuka
    dziennie. Głównie młodzi gniewni.

    Także te dwie idealnie się wpisują w statystyki.

    --
    MN

  • 9. Data: 2014-06-30 11:41:16
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 30-06-2014 11:32, Marcin N pisze:

> [...]
    > dziennie. Głównie młodzi gniewni.
    >
    > Także te dwie idealnie się wpisują w statystyki.

    To tak, idealnie, ale tylko jako "jednostka". Masz dostęp do
    dokładniejszej statystyki? Większość to mężczyźni, a jeśli kobiety, to
    stawiam, że większość pasażerki, a jeśli nawet "kierowniczki", to nie
    sądzę, by akurat większość < 25 lat (mam wrażenie, że większość zaczyna
    przygodę zarażona od partnerów, czyli trochę później niż w 2 lata od
    możliwości wyrobienia kat. "A". Gdyby taki trend miał się utrzymać, to w
    sumie powinno zginąć w tym sezonie co najmniej 8 dziewczyn (20-latek
    "kobietami" jeszcze nie nazywam, ale to na marginesie).

    --

  • 10. Data: 2014-06-30 11:46:01
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > ... 20-latek "kobietami" jeszcze nie nazywam, ale to na marginesie.
    To od jakiego wieku kobieta jest kobietą? :)
    Pozdrawiam.
    WOJO