  • 1. Data: 2023-09-29 11:58:18
    Temat: Kamera cofania Raspberry Pi 4???
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W sklepie za 7"ekran analogowy + kamerę trzeba zapłacić 200 zł

    A może zrobić to na Raspberry Pi

    Próbował ktoś?

  • 2. Data: 2023-09-29 11:59:51
    Temat: Re: Kamera cofania Raspberry Pi 4???
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://pl.aliexpress.com/i/1005002603981847.html

  • 3. Data: 2023-09-29 12:12:33
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 29.09.2023 o 11:59, _Master_ pisze:

    > https://pl.aliexpress.com/i/1005002603981847.html

    A doczytałeś że "Not include the Raspberry Pi and Display".
    I jak doliczysz brakująca resztę to wyjdzie sporo drożej
    niż zestaw w sklepie za rogiem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2023-09-29 13:02:49
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/09/2023 11:58, _Master_ wrote:
    > W sklepie za 7"ekran analogowy + kamerę trzeba zapłacić 200 zł
    > A może zrobić to na Raspberry Pi

    Będzie drożej.

    Od biedy, jest Pi Zero i tanie kamery do niego, choc trzeba zrobić
    obudowę ręcznie lub zastosować jakąs webcam na usb. Ma wyjscie HDMI,
    więc te 4mb przewodu i mały monmitorek w kokpicie dało by radę.

    Tylko po co...

    Mialo by to resztkę sensu, jak by dodać drugą kamerę i zrobić
    rejestrator z tyłu.

  • 5. Data: 2023-09-29 15:24:29
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-29 o 13:02, heby pisze:
    > Mialo by to resztkę sensu, jak by dodać drugą kamerę i zrobić
    > rejestrator z tyłu.

    o widzisz... zamiast radia 2din.

    Dwie kamery na usb... pewnie i GPS da się podpiąć i zrobić nawigację

    Miałem kamerę cofania w rozdzielczości co leżała koło PALa.

    była z tych z większym kątem a miała 3 sek. LAGA i lubiła stabilne
    zasilanie 12V bo w nocy prześwietlała obraz od tych elektronów ;-)

    Jest potencjał? ;-)

  • 6. Data: 2023-09-29 15:29:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-29 o 15:24, _Master_ pisze:

    > Jest potencjał? ;-)

    W 2018 roku już się kombinbowało:

    https://www.tabletowo.pl/raspberry-pi-android-auto-w
    -samochodzie/

  • 7. Data: 2023-10-02 13:56:55
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.09.2023 o 11:58, _Master_ pisze:
    > W sklepie za 7"ekran analogowy + kamerę trzeba zapłacić 200 zł
    >
    > A może zrobić to na Raspberry Pi
    >
    > Próbował ktoś?

    No jakby zrobić monitoring napięcia akumulatora :-)