  • 1. Data: 2023-09-26 16:48:56
    Temat: 3 osoby spłonęły
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Coś tam się dzieje w tej sprawie, ktoś może streścić aferę?

    Przypadkiem znalazłem to:
    https://tablica-rejestracyjna.pl/EL9V118?fbclid=IwAR
    09wMlaK9FF4eEgh4ZJjZLjB6klMIi8kFIbGf06epmJO30wQBXJBm
    7syv8

    i to ciekawe:
    https://twitter.com/bandyci_drogowi/status/170596350
    8351852687

  • 2. Data: 2023-09-26 16:56:58
    Temat: Re: 3 osoby spłonęły
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Radek węszy w internetach ;-)

    "Nie mogę podać źródła informacji ani swoich danych, na 99,99% są one
    jednak prawdziwe"

  • 3. Data: 2023-09-26 17:37:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2023 o 16:48, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > Przypadkiem znalazłem to:
    > https://tablica-rejestracyjna.pl/EL9V118?fbclid=IwAR
    09wMlaK9FF4eEgh4ZJjZLjB6klMIi8kFIbGf06epmJO30wQBXJBm

    Zapierdalające BMW wjechało w kiankę w której spłonęła rodzina. Ponieważ
    policja twierdziła przez tydzień, że kianka wjechała w barierki z
    nieustalonych przyczyn, mimo że obok było rozjebane BMW z pasującymi
    uszkodzeniami i filmik jak się jebnęli to powstało podejrzenie, że lecą
    w chuja i kryją sprawcę. IMHO nie bezpodstawne podejrzenie, bo nawet
    prokuratura (okręgowa a nie rejonowa - "zwykły wyadek to chyba rejonówka
    powinna być) jak potwierdziła że bemka brała udział w wypadku to
    powiedziała to tak jakby wjechała w wyniku a nie była przyczyną a
    ponadto że nic nie wskazuje na winę kierownika BMW.

    Dodatkowo nazwisko kierowcy zgadza się z nazwiskiem chyba zastępcy
    miejscowego wydziału ruchu drogowego (raczej przypadkiem) i chyba stary
    też jest policjantem.

    Robert - weź jeszcze raz wytłumacz jak to jest z tą koniecznością
    stawiania zarzutów - bo kierowcę słuchają jako świadka? :P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-09-26 17:59:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Sep 2023 16:48:56 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Coś tam się dzieje w tej sprawie, ktoś może streścić aferę?

    Na A1 Kia wjechala w barierki i zapaliła sie, wraz z rodziną w srodku.
    a 200m dalej stało rozbite BMW.

    A potem sie zaczęły pojawiac takie filmy

    https://www.youtube.com/watch?v=CAnJta7_kes

    od 26s film z przeciwka.

    Stuknęło BMW w Kia? Przestraszyło tylko?

    Mogłby mówic, ze wjechał w jakies resztki po rozbitej Kii,
    ale film chyba temu przeczy.

    https://autokult.pl/tragiczny-wypadek-na-autostradzi
    e-a1-prokuratura-zdradza-kolejne-szczegoly,694573605
    3533536a

    J.

  • 5. Data: 2023-09-26 18:03:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Sep 2023 17:37:06 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > policja twierdziła przez tydzień, że kianka wjechała w barierki z
    > nieustalonych przyczyn, mimo że obok było rozjebane BMW z pasującymi

    Pasującymi jak pasującymi - po walnieciu w barierki nalezy sie
    spodziewac obrotow i rozbicia z paru stron.

    Poza tym chyba niewiele zostało z tych plastykowych zderzaków w Kii.

  • 6. Data: 2023-09-26 18:33:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2023 o 18:03, J.F pisze:

    > Pasującymi jak pasującymi - po walnieciu w barierki nalezy sie
    > spodziewac obrotow i rozbicia z paru stron.

    A bemeka skąd miała uszkodzenia - tak przyjechała i przypadkiem się
    akurat tam zatrzymała?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-09-27 09:31:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 26 Sep 2023 17:59:40 +0200, w
    <10f8q2e5hbyz2$.83o92l8sun78.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mogłby mówic, ze wjechał w jakies resztki po rozbitej Kii,
    > ale film chyba temu przeczy.

    Pewnie tak mówił na początku (panie, obróciła się przede mną, jam ofiara). No,
    ale pechowo są filmiki.

  • 8. Data: 2023-09-27 16:26:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Sep 2023 18:33:37 +0200, Shrek wrote:

    > A bemeka skąd miała uszkodzenia - tak przyjechała i przypadkiem się
    > akurat tam zatrzymała?

    o, fantazje moze miec szeroką:
    -zapatrzyl sie w rozbitą Kie, przywalil w barierke,
    -tirman sie zapatrzyl, zajechal droge, przywalil w tira, tirman
    pojechal,
    -przywalil w cos, co odpadło od Kii,
    -Kia w poslizgu zmusiła go do manewrow ostrych, sam wpadl w poslizg,
    przywalil w barierkę
    -Kia mu zajechala droge, przywalil w nią.

    Ostatnie niebezpieczne, bo jest bezposrednim uczestnikiem zdarzenia.
    Ale bez filmu - jak mu udowodnic nieprawde?

    J.

  • 9. Data: 2023-09-27 16:39:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 27.09.2023 o 16:26, J.F pisze:

    > o, fantazje moze miec szeroką:
    Noo bardzo, biegły ocenił że bmw miało min 253km/h, zapierdalał to mało
    powiedziane,
    tak pierdolnął w kię że ją rozsmarował na barierce, nawet gdyby się nie
    zapaliła to wątpię
    czy po takim uderzeniu oni by przeżyli.

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2023-09-27 17:46:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Sep 2023 16:39:24 +0200, Janusz wrote:

    > Noo bardzo, biegły ocenił że bmw miało min 253km/h, zapierdalał to mało

    Jakby mial lepsza fantazje czy odjechal dalej, to by go mógl biegly
    w ogole nie oceniac.

    > powiedziane,
    > tak pierdolnął w kię że ją rozsmarował na barierce, nawet gdyby się nie
    > zapaliła to wątpię
    > czy po takim uderzeniu oni by przeżyli.

    Hm, pierdolniecie ma dwie strony. BMW uszkodzone średnio, jego
    pasazerowie bez obrażen. Zdołał wyhamowac znacznie?
    Na filmie jakby nie widac hamowania.

    Jest jeszcze kwestia róznicy mas, i moze przesunięcia na szerokosci -
    moze np "zahaczył bokiem", Kia niestety wpadła w poslizg i skonczyła
    na barierce.

    J.