  • 1. Data: 2022-09-11 02:18:49
    Temat: Karta Quadro M2000 4 GB GDDR5
    Od: Mariusz Cysewski <t...@g...com>

    Witam! Kupiłem niedawno używanego kompa Della t5810 z grafiką Quadro M2000 (4 GB
    GDDR5), o ile wiem Dell w tym modelu montował te karty fabrycznie. System: Win10.
    Grafika zachowuje się dziwnie - od czasu do czasu obraz niknie całkiem na sekundę,
    może dwie, może krócej. Nie za często, co parę paręnaście minut. Nie jest to jakiś
    wielki problem skoro rzadko oglądam filmy ale na tyle by się trochę zmartwić Sprzęt
    się rozkrzacza i rysuje się perspektywa wymiany części - a te karty, nówki, trochę
    kosztują. Mam oczywiście zainstalowane najnowsze sterowniki itd. a kable są łączone
    solidnie :)) Napisałem że dziwnie zachowuje się grafika, i tu moje pytanie: niby skąd
    mam wiedzieć czy to grafika a nie płyta czy nawet stary już monitor. Monitor raczej
    nie, bo działa z innymi kompami. Zgaduję że jest to grafika, bo ma wyjścia na 4
    monitory i po podłączeniu monitora do innego gniazda krótkie przerwy są jakby
    częstsze - ale to niekoniecznie dowód. By się przekonać, najlepiej byłoby grafikę
    zainstalować w innym kompie ale to trochę kłopotliwe. Jest jakiś prostszy sposób by
    to sprawdzić? Jakiś program diagnostyczny kart graficznych? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2022-09-11 10:39:58
    Temat: Re: Karta Quadro M2000 4 GB GDDR5
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:c1744910-5558-4593-a230-7b2781fc45afn@googlegr
    oups.com>
    user Mariusz Cysewski pisze tak:

> [...]
    > trochę zmartwić Sprzęt się rozkrzacza i rysuje się perspektywa
    > wymiany części - a te karty, nówki, trochę kosztują.

    co parę paręnaście minut to bym oszalał

    po taniosci na szybkosci kup coś innego np GT1030 pasywną.
    wyciąga 3840x2160 w 60Hz

    https://www.amazon.co.uk/MSI-NVIDIA-GeForce-Express-
    Graphics/dp/B071NW37J8

> [...]
    > czy nawet stary już monitor. Monitor raczej nie, bo działa z
    > innymi kompami. Zgaduję że jest to grafika

    Mam zaniki na jednym z komputerów gdzieś raz na tydzień ale zlewam
    bo to nie komp głowny. Telewizor jest nowy, drugi tv też nowy i z
    pozostałymi wejsciami HDMI nie zanika. Po za tym przekładałem
    wtyczki.

    Jeśli to nie windows 10 który ma takie napady jak black screen of death
    to po prostu imho winna karta.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 3. Data: 2022-09-11 12:20:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-11-września-2022 o 02:18, Mariusz Cysewski pisze:

    Przez 5 lat używałem starsze Quadro na W7 do pracy w grafice 2D

    W nowej firmie też postanowiłem jej używać.

    Ale tu był system W10. Działy się cuda. Czasem komp startował i wszystko
    działało a czasem czarny ekran.

    Żadne czary mary ze sterownikami, biosem slotem nic nie pomagały.

    Musiałem zmienić GPU.

    A zrób sobie test i postaw starszy system

  • 4. Data: 2022-09-28 23:14:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Hasło 'Power Mizer"?
    Jeśli tak, to może pomoże powermizer.exe lub ręczne dłubanie w rejestrze.

    -----