  • 1. Data: 2022-08-29 16:39:32
    Temat: Jak sformatować dysk, który ma usunięte partycje
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Dysk Toshiba 500 GB na USB miał dwie partycje które zniknęły i nie mają
    teraz liter dysków (partycji)

    Z programu AIDA:

    Właściwości urządzenia
    Opis sterownika TOSHIBA External USB 3.0 USB Device
    Data sterownika 2006-06-21
    Wersja sterownika 6.3.9600.18758
    Dostawca sterownika Microsoft
    Plik INF disk.inf
    INF Section disk_install.NT
    ID sprzętu USBSTOR\DiskTOSHIBA_External_USB_3.00001
    -------
    [Port 6] Urządzenie pamięci masowej USB (External USB 3.0)
    TOSHIBA External USB 3.0 USB Device

    --
    animka

  • 2. Data: 2022-08-29 17:28:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lub odzyskać.
    Np. darmową wersją EaseUS lub czegoś podobnego.

    -----

  • 3. Data: 2022-08-29 18:16:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:teij4t$148r$1@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

    > Dysk Toshiba 500 GB na USB miał dwie partycje które zniknęły i nie
    > mają teraz liter dysków (partycji)

    start uruchom diskmgmt.msc

    potem prawym na pierwszym kwadracie z lewej
    konwertuj do GPT

    potem prawym gdziekolwiek na dysku i założ nowa partycję.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 4. Data: 2022-08-29 18:25:11
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 29.08.2022 o 15:39, Animka pisze:
    > Dysk Toshiba 500 GB na USB miał dwie partycje które zniknęły i nie mają
    > teraz liter dysków (partycji)

    Założyć partycje.

    miab

  • 5. Data: 2022-08-29 18:53:25
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 29.08.2022 o 17:28, ąćęłńóśźż pisze:
    > Lub odzyskać.
    > Np. darmową wersją EaseUS lub czegoś podobnego.

    lub wejść w zarządzanie dyskami i nadać literki partycji

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2022-08-29 19:57:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" teij4t$148r$...@g...aioe.org

    > Dysk Toshiba 500 GB na USB miał dwie partycje które zniknęły i nie mają teraz liter
    dysków (partycji)

    Może zniknęły tylko literki.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.*_'

  • 7. Data: 2022-08-31 01:35:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-08-29 o 18:16, PiteR pisze:
    > in <news:teij4t$148r$1@gioia.aioe.org>

    > start uruchom diskmgmt.msc
    >
    > potem prawym na pierwszym kwadracie z lewej
    > konwertuj do GPT
    >
    > potem prawym gdziekolwiek na dysku i założ nowa partycję.

    Dziękuję.

    Wczoraj zainstalowałam ponownie program Aida i pokazał mi to:

    Dysk nr 6 - TOSHIBA External USB 3.0 (465 GB)

    Partycja Typ partycji Dysk Przesunięcie początkowe Długość partycji
    #1 MS Reserved 0 MB 128 MB

    #2 Unknown (GUID: {E75CAF8F-F680-4CEE-AFA3-B001E56EFC2D}) 129 MB 476811 MB

    Czyli jakieś partycje są, tylko nie mogę ich oraz plików zobaczyć.
    Na jednej partycji był obraz systemu, na drugiej kopie plików.

    --
    animka

  • 8. Data: 2022-08-31 01:45:45
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    >
    > potem prawym na pierwszym kwadracie z lewej
    > konwertuj do GPT
    >
    > potem prawym gdziekolwiek na dysku i założ nowa partycję.

    Jutro podłączę znowu ten dysk.Poczekam najpierw na to co napiszesz o
    tych wklejonych z Aidy informacjach o partycjach.
    Tem mój Menadżer Dysków wcale mi nie pokazywał tego dysku, nie widział
    go, a Aida podała dokładne informacje.

    Pozdrawiam :-)

    --
    animka

  • 9. Data: 2022-08-31 01:54:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-08-29 o 18:53, Irokez pisze:

    > lub wejść w zarządzanie dyskami i nadać literki partycji

    Odpowiem jutro (tzn. dzisiaj jak się wyśpię), bo ten Menadżer dysków
    jeśli dobrze pamiętam to nie widzi tego dysku.Jutro sprawdzę jeszcze raz
    czy jest dysk nr.6.

    --
    animka

  • 10. Data: 2022-08-31 22:30:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tem81a$1kh3$1@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

    > ten Menadżer dysków jeśli dobrze pamiętam to nie widzi tego
    > dysku.

    może diskpart widzi

    cmd jako admin a potem diskpart

    Microsoft Windows [Version 6.3.9600]
    (c) 2013 Microsoft Corporation. All rights reserved.

    C:\Windows\system32>diskpart

    Microsoft DiskPart version 6.3.9600

    Copyright (C) 1999-2013 Microsoft Corporation.
    On computer: VOSTROW81X64

    DISKPART> list disk

    Disk ### Status Size Free Dyn Gpt
    -------- ------------- ------- ------- --- ---