  • 1. Data: 2022-08-27 22:32:13
    Temat: hdd nie rozpoznany
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    mam hdd 2,5", leżał w laptopie 12 lat, rozkręca się, czyta, nie stuka
    nie widać go w disk management

    w exploratorze windows 8.1

    C SYSTEM vista nie da się wejść, klepsydra w nieskończonosć
    D RECOVERY da sie obejrzeć, kopiować z i do

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 2. Data: 2022-08-27 23:16:40
    Temat: Re: hdd nie rozpoznany
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 27 Aug 2022 21:32:13 +0100, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > w exploratorze windows 8.1
    >
    > C SYSTEM vista nie da się wejść, klepsydra w nieskończonosć
    > D RECOVERY da sie obejrzeć, kopiować z i do

    Ściągnij jakiś Sentinel lub HDD Tune i lecisz z testem :)

  • 3. Data: 2022-08-28 00:47:51
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 27 Aug 2022 21:32:13 +0100
    doszła do mnie wiadomość <X...@1...0.0.1>
    od PiteR <e...@f...pl> :
> [...]
    >
    >w exploratorze windows 8.1
    >
    >C SYSTEM vista nie da się wejść, klepsydra w nieskończonosć
    >D RECOVERY da sie obejrzeć, kopiować z i do

    Odczytaj parametr SMART C5, jak jest większy niż zero, to przejedź
    dysk Victorią w trybie read test(zaznacz reallokowanie sektorów).
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 4. Data: 2022-08-28 01:09:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1i7lghdad3nq6kkke1n4v1ubpeqt0hvtsj@4ax.com>
    user Szwambuł Trantiputl pisze tak:

    > Odczytaj parametr SMART C5, jak jest większy niż zero, to przejedź
    > dysk Victorią w trybie read test(zaznacz reallokowanie sektorów).

    wiesza co rusz komp
    dotąd udało mi się odczytać

    https://ibb.co/XCZx2SD
    https://ibb.co/FHJ5rMh
    https://ibb.co/ncC6bMc
    https://ibb.co/3T7XbCy

  • 5. Data: 2022-08-28 01:26:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tee8jn$59v$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel pisze tak:

    >: wiesza co rusz komp
    >
    > Schłodziłbym emocje...

    wsadzić dysk do lodówki?

  • 6. Data: 2022-08-28 21:58:46
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 28 Aug 2022 00:09:19 +0100
    doszła do mnie wiadomość <X...@1...0.0.1>
    od PiteR <e...@f...pl> :
    >in <news:1i7lghdad3nq6kkke1n4v1ubpeqt0hvtsj@4ax.com>

    >wiesza co rusz komp
    >dotąd udało mi się odczytać
    >
    >https://ibb.co/XCZx2SD
    >https://ibb.co/FHJ5rMh
    >https://ibb.co/ncC6bMc
    >https://ibb.co/3T7XbCy

    Nie jest dobrze, Current pending sectors skoczyło z 11 do 20 a Udma
    errors z 1 do 2.
    To świadczy o tym, że dysk powoli pada i dodatkowo szwankuje
    połączenie dysk-host.
    Ja bym go połączył natywnie, po kablu SATA(dysk to SATA 1.5 Gbps) i
    ponowił próbę naprawy, najlepiej Victorią z WinXP.
    Jednak czarno to widzę, bo skok z 11 do 20 może zwiastować, że Current
    Pending Sectors skoczy niebotycznie, nie wiem, czy nie lepiej zacząć
    od kopii posektorowej programem DMDE(wersja darmowa zrobi taką kopię).

    Victoria musi być ustawiona tak:
    https://crabo.ru/wp-content/uploads/2018/03/qaqimage
    stom.png
    Czyli na Read test i Remap zaznaczone.
    DMDE musi mieć ustawione Auto retries number on CRC Error na więcej
    niż jeden lub na zero, jeśli dysk będzie zawieszał proces.
    https://dmde.com/manual/devioparams.html
    No i samo klonowanie:
    https://dmde.com/manual/copysectors.html
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 7. Data: 2022-08-29 01:16:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 28 Aug 2022 00:09:19 +0100, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > wiesza co rusz komp

    I tak będzie dopóki nie podłączysz go przez SATA zamiast USB.

  • 8. Data: 2022-08-29 02:15:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:f2hnghdftndr6beokfhj4liqi547n28624@4ax.com>
> [...]

    > DMDE musi mieć ustawione Auto retries number on CRC Error na
    > więcej niż jeden lub na zero, jeśli dysk będzie zawieszał proces.

    ok tnx

    jutro powalczę