  • 1. Data: 2023-02-03 11:25:20
    Temat: Bosak & Mentzen odc.3 LEKTURA OBOWIĄZKOWA!
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=623xY-J9-5w

  • 2. Data: 2023-02-03 14:21:44
    Temat: Re: Bosak & Mentzen odc.3 LEKTURA OBOWIĄZKOWA!
    Od: K <...@l...com>

    On 03/02/2023 10:25, _Master_ wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=623xY-J9-5w

    A to sa ci wolnosciowcy przeciwnicy podatkow co to nie wiedza na co
    glosuja i po odrzuceniu poprawek, zaglosowali za caloscia projektu
    nakladajacego nowy podatek na zbiorki?

  • 3. Data: 2023-02-04 12:47:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-03-lutego-2023 o 14:21, K pisze:
    > A to sa ci wolnosciowcy przeciwnicy podatkow co to nie wiedza na co
    > glosuja i po odrzuceniu poprawek, zaglosowali za caloscia projektu
    > nakladajacego nowy podatek na zbiorki?

    A ty te to kolejny wzmożony co nie wysłuchał ich tłumaczenia i
    zafiksował się na tym głosowaniu?

    hmmm pojebany przepis ale z drugiej lewackiej strony...

    Jak można tak BEZCZELNIE rabować budżet państwa zbierając sobie datki
    które są środkiem utrzymania i nie płacić żadnego z tego podatku jak
    Kraśko ;--)

    Tyyyyy a może Tobie chodzi o Owciaka. To by miało jego przedsiębiorstwa
    dotyczyć? ;;[)

    Ale ubaw ;-)

  • 4. Data: 2023-02-05 18:58:54
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Fri, 3 Feb 2023 11:25:20 +0100, użytkownik _Master_ napisał:

    > https://www.youtube.com/watch?v=623xY-J9-5w

    A jakaś twoja myśl, oprócz "A wrzucę, może zaistnieję"? No chyba że jesteś
    bezmyślnym bałwanem... W sumie, jak cię poobserwować, to zapewne całkiem
    trafne spostrzeżenie.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2023-02-05 19:33:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-05 o 18:58, Jacek pisze:

    > A jakaś twoja myśl, oprócz "A wrzucę, może zaistnieję"? No chyba że jesteś
    > bezmyślnym bałwanem... W sumie, jak cię poobserwować, to zapewne całkiem
    > trafne spostrzeżenie.

    Zaraz się przypieprzy, że piszesz o nim a nie w temacie.

    Zapomniał faktycznie napisać o czym film, bo mnie
    nazwiska firmujące raczej zniechęciły. Może tematyka
    by mnie zainteresowała.

  • 6. Data: 2023-02-05 23:36:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-05 o 18:58, Jacek pisze:
    > A jakaś twoja myśl,

    Ja się w 90 procentach zgadzam z tym co tam powiedzieli.

    Często piszę wprost ale łajzy życiowe trawią tylko internetowe memy.
    Może jeśli nie trzeba czytać lepiej im będzie wchodziło.
    Format ostatnio modny dwóch ze sobą rozmawia ;p-)
    taki stanowski i mazurek ;-)

    A Ty też masz problem z tym filmem?

    Może się wysilisz i napiszesz w którym miejscu KŁAMIĄ, wykazują się
    brakiem logiki, nieznajomością tematu czy głupotą?

    Konkretnie. Bo napisać że to rzygi to trochę mało.

  • 7. Data: 2023-02-07 13:04:05
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2023-02-05 o 19:33, cef pisze:

    > Zapomniał faktycznie napisać o czym film, bo mnie
    > nazwiska firmujące raczej zniechęciły.
    A nazwiska Morawiecki, Kaczyński, Zandberg, Tusk, czy kur..wa Biedroń
    cię jeszcze nie zniechęciły?

    Ja tam ich obu lubię, Memcen ma łeb na karku, Bosak stara się być zawsze
    merytoryczny. Za to go cenię, bo wiem, że mogę kompletnie nie być w
    temacie i wyjść spod ziemi po tygodniu, a jakiś wywiad, czy konferencja
    i wiem, co jest najistotniejsze, a przy tym często albo zawsze pomijane
    przez dziennikarskie szmaty. No oczywiście, to się na pewno zmieni,
    gdyby jakimś cudem zaczął rządzić, bo wtedy skończy się jasny przekaz.

  • 8. Data: 2023-02-07 16:11:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-05 o 19:33, cef pisze:
    > Może tematyka
    > by mnie zainteresowała.

    O debilnych pomysłach pisiowstwa

    Nadal nie jesteś zainteresowany?

    Zamiast hektary faktów tvn i czarno na białym wystarczy jeden filmik na
    tydzień.

    Celnie, prosto i merytorycznie.

  • 9. Data: 2023-02-07 22:45:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 16:11, _Master_ pisze:

    > O debilnych pomysłach pisiowstwa
    >
    > Nadal nie jesteś zainteresowany?

    Nadal nie jestem, bo nie wiem o czym jest film.
    Napisz pokrótce o czym traktuje i co niby miało by mnie
    zainteresować, bo tak ogólnie to każdy pomysł pisu
    jest debilny, więc musieli by cos ekstra powiedzieć.
    Więc czym ten film się wyróżnia?

  • 10. Data: 2023-02-07 22:45:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 13:04, pueblo pisze:

    > A nazwiska Morawiecki, Kaczyński, Zandberg, Tusk, czy kur..wa Biedroń
    > cię jeszcze nie zniechęciły?

    Nie oglądam filmów ich produkcji.