  • 1. Data: 2023-02-06 20:51:11
    Temat: Jaki koszt numeru w 2023?
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    Cześć,
    dawno nie śledziłem cen abonamentów/substrypsji/pakietów w telefonii. Ile teraz
    płacicie za za nuemr z no limit i pakietem danych?
    Ja chyba od ponad 2 lat korzystałem z subskrypcji w Heyah, koszt 39PLN za 60 dni, no
    limit + 20 GB + Roaming RLAH podnad 6 GB.
    Czy taka oferta jest dobra cenowo? https://www.vectra.pl/oferta/4817/
    Usługi realizowane na infrastrukturze Play + roaming krajowy Orange.

    MK

  • 2. Data: 2023-02-06 23:36:36
    Temat: Re: Jaki koszt numeru w 2023?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2023-02-06 o 20:51, Mac Ka pisze:

    > Czy taka oferta jest dobra cenowo? https://www.vectra.pl/oferta/4817/
    > Usługi realizowane na infrastrukturze Play + roaming krajowy Orange.

    B. dobra, ale nieaktualna, teraz jest za 20:
    Promocja oferowana jest od dnia 06.12.2022 r. do 10.01.2023 roku.

  • 3. Data: 2023-02-07 00:29:23
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    poniedziałek, 6 lutego 2023 o 23:37:03 UTC+1 pueblo napisał(a):

    > B. dobra, ale nieaktualna, teraz jest za 20:
    > Promocja oferowana jest od dnia 06.12.2022 r. do 10.01.2023 roku.

    A próbowałeś kliknąć na "Zamów"? Regulamin sobie, a życie sobie :).

    MK

  • 4. Data: 2023-02-07 00:37:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.02.2023 o 00:29, Mac Ka pisze:

    > A próbowałeś kliknąć na "Zamów"? Regulamin sobie, a życie sobie :).

    Zamówiłeś z sentencją?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-02-07 01:29:19
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 00:29, Mac Ka pisze:

    > A próbowałeś kliknąć na "Zamów"? Regulamin sobie, a życie sobie :).

    Być może przejdzie ten hack, ale zacznij po prostu od vectra.pl i potem
    spróbuj znaleźć tę ofertę.

  • 6. Data: 2023-02-07 08:36:41
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 01:29:17 UTC+1 pueblo napisał(a):

    > Być może przejdzie ten hack, ale zacznij po prostu od vectra.pl i potem
    > spróbuj znaleźć tę ofertę.

    Ta oferta nie była nigdy promowana na stronach Vectry, bo była celowana dla partnerów
    Vectry. Była podłączona np. do mOkazji wraz z cashbackiem.

    Moje pytanie zas było ile obecnie płacicie za używanie telefonów, czyli jaką ofertę
    należałoby uznać za atrakcyjną, bo zakładam, że nie abonament za 50 PLN z
    nielimitowanymi połączeniami i niewielkim pakietam danych :).

    MK

  • 7. Data: 2023-02-07 08:48:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Np njumobile

    -----

  • 8. Data: 2023-02-07 10:02:42
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2023-02-07 o 08:36, Mac Ka pisze:

    > Ta oferta nie była nigdy promowana na stronach Vectry, bo była celowana dla
    partnerów Vectry. Była podłączona np. do mOkazji wraz z cashbackiem.

    Czyli hack :)
> [...]
    należałoby uznać za atrakcyjną, bo zakładam, że nie abonament za 50 PLN z
    nielimitowanymi połączeniami i niewielkim pakietam danych :).

    to co podałeś przebija chyba wszystko. Pomijam wszystkie wynalazki na
    zasięgu plusa, bo dla mnie to porażka - najgorzej działająca sieć w
    newralgicznych dla mnie miejscach.
    Gdyby nie fakt, że jestem zatwardziałym prepaidowcem, to bym to sobie wziął.

  • 9. Data: 2023-02-07 10:05:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-02-2023 o 08:36, Mac Ka pisze:

    > Ta oferta nie była nigdy promowana na stronach Vectry, bo była celowana dla
    partnerów Vectry. Była podłączona np. do mOkazji wraz z cashbackiem.

    > Moje pytanie zas było ile obecnie płacicie za używanie telefonów,

    Od 0 do 5 zł.

  • 10. Data: 2023-02-07 11:11:10
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 10:05:37 UTC+1 Cavallino napisał(a):

    > Od 0 do 5 zł.

    A w jakiej ofercie? Chętnie skorzystam. Zakładam, że to 0 nie wynika z tego, że nie
    korzystasz.

    MK