  • 1. Data: 2023-02-05 18:47:11
    Temat: Motorola Moto E20, android 11, brak opcji Widżety
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Komóra jak w temacie, na ekranie głównym przytrzymuję palec i pojawia się
    okienko z wyborem: Opcje strony głównej; Tapety. A wg. wszelkich info z
    netu powinna być tam jeszcze opcja Wigdety. A nie ma... I co zrobić jak
    chcę zegar na głównym ekranie ale nie ma jak dodać? :)

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2023-02-06 11:14:48
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 05.02.2023 o 18:47, Jacek pisze:
> [...]
    > netu powinna być tam jeszcze opcja Wigdety. A nie ma... I co zrobić jak
    > chcę zegar na głównym ekranie ale nie ma jak dodać? :)

    W Moto G7 są jeszcze Style. Widżety oczywiście też. Na moje oko
    pozostaje ci reset telefonu.

  • 3. Data: 2023-02-06 11:45:41
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 6 Feb 2023 11:14:48 +0100, użytkownik Trybun napisał:

    > W Moto G7 są jeszcze Style. Widżety oczywiście też. Na moje oko
    > pozostaje ci reset telefonu.

    Zrobiłem reset do fabrycznych. Na ekranie widać dwa widżety: Zegar i jakąś
    szukajkę. Ale niestety, jak przytrzymam palec na głównym ekranie, pojawia
    się jak poprzednio okienko z dwoma tylko opcjami i wśród nich nie ma
    "Widgety" :(
    Można jeszcze coś z sensem zrobić?

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-02-07 12:29:41
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 06.02.2023 o 11:45, Jacek pisze:

> [...]
    > szukajkę. Ale niestety, jak przytrzymam palec na głównym ekranie, pojawia
    > się jak poprzednio okienko z dwoma tylko opcjami i wśród nich nie ma

    Być może twoja Moto różni się od mojej. Wiem tylko że jak niedawno
    zrobiłem reset telefonu po 3letnim użytkowaniu to pokazało się
    kilkanaście opcji które w trakcie użytkowania w taki czy inny sposób
    stały się niewidoczne.

    Co do Widżetów to w mojej Moto dostęp do nich jest tylko poprzez nacisk
    ma ekranie.. Może jeszcze spróbuj wykorzystać aplikację Pomoc, która
    jest instalowana  chyba w każdej wersji Motoroli.

  • 5. Data: 2023-02-07 12:52:48
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 7 Feb 2023 12:29:41 +0100, użytkownik Trybun napisał:

    > Może jeszcze spróbuj wykorzystać aplikację Pomoc, która jest
    > instalowana  chyba w każdej wersji Motoroli.

    Ta pomoc jest pomocna tylko dopóki się poruszasz wśród normalnych
    problemów. Powiedzą ci jak zmienić lub uruchomić widżet ale już nie co
    zrobić kiedy dobra rada nie działa bo opcji brak:)
    Na szczęście widżety (a zależało mi na zegarze) pojawiają się kiedy
    zrobisz reset do fabrycznych, więc chwilowo problem z głowy. Telefon był
    nie mój, oddałem i już nie moja broszka.

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2023-02-08 17:42:13
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 07.02.2023 o 12:52, Jacek pisze:

> [...]
    > zrobisz reset do fabrycznych, więc chwilowo problem z głowy. Telefon był
    > nie mój, oddałem i już nie moja broszka.

     A jednak czasem Pomoc możne pomóc w dotarciu do zakamuflowanej usługi,
    funkcji czy programu systemowego.

  • 7. Data: 2023-02-09 00:46:57
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 6 lut 2023 o 11:45, Jacek pisze:

    > Można jeszcze coś z sensem zrobić?

    W normalnym Androidzie na normalnym smartfonie można zainstalować inny
    launcher... Od niepamiętnych czasów (na różnych smartfonach) korzystałem
    z Novej...

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.te
    slacoilsw.launcher&hl=pl&gl=US

    Ale w Twoim telefonie chyba zabraknie miejsca...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c