  • 220. Data: 2011-09-22 01:55:35
    Temat: Re: Karta muzyczna
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 15:47:06 +0200, Tom01 napisał(a):

    > Nie uznaję wtrętów żadnych w sygnał. Nawet regulatorów Bass/Treble abo
    > nie ma albo ustawiam na zero.

    Mnie się zdarza słuchać kawałków z najróżniejszych źródeł. Biorąc przy
    okazji posiadany zestaw grający (głośniki Creative T6100) to bez żadnej
    korekcji (IMVHO zestaw ma zbyt silny subwoofer w stosunku do satelitek) czy
    to słuchając własnoręcznie zrobionych FLACów czy MP3 zapisanych na
    koncertach, nie jest to, co mi odpowiada. Crystalizer + CMSS-3D i słucha mi
    się tych samych utworów znacznie przyjemniej. Że pewnie są zniekształcone?
    Są. No i? :)

    [ Według najnowszych wyliczeń naszych statystyków 23 procent kobiet, które ]
    [ zostały porzucone, opycha się lodami. Pozostałe 77 procent zostało ]
    [ porzucone, ponieważ opychało się lodami. (Jay Leno Show, JoeMonster.org) ]

  • 222. Data: 2011-09-22 07:50:14
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.09.2011 03:55, Przemysław Ryk pisze:
    > Czyli innymi słowy - ten, tamten i inny zestaw grały każdy po swojemu.
    > Podpięcie DACa dawało zmianę brzmienia. Według Ciebie na lepsze. Tego nie
    > kwestionuję. Tylko czy przypadkiem nie jest tak, że ten wpięty DAC na tyle
    > mocno mieszał sygnałem, że osiągnięty efekt końcowy mógł być tożsamy np. z
    > użyciem programowych bajerów np. do X-Fi i lepszym odseparowaniem sygnału od
    > szumów ze źródła?

    Dlatego namówiony przez szwagra robiłem porównania swojego źródła+DAC z
    jego audiofilskimi źródłami za kupę kasy. Reszta systemu bez zmian. I
    jak pisałem, różnica znikła.

    :D

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 223. Data: 2011-09-22 07:54:19
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.09.2011 03:55, Przemysław Ryk pisze:
    > Wiesz - jak kiedyś z kolegą montowaliśmy system nagłośnienia w pewnym
    > obiekcie, to też jak posłuchałem sobie koncertu Oldfielda na tym rzeczonym
    > sprzęcie (DVD, duży pokój odsłuchowy, osprzęt JBLa), a potem to samo
    > puściłem z MP3 na domowym sprzęcie, to mnie zabolało mocno. Potem
    > popatrzyłem na ceny, popatrzyłem czy i gdzie mam to rozstawić - i zakwiliłem
    > po raz drugi. :) Kupiłem więc sprzęt taki, który daje mi niezły efekt za w
    > miarę rozsądne pieniądze. Będąc świadomym jego ograniczeń. :)

    Z innej strony, w życiu jest mało przyjemności. Jak już sie truć wódką
    czy kawą to dobrą. Tak samo z muzyką. Nie znajduję przyjemności w
    muzyce, jeśli jest to hałas typu bum-bum, pss-pss. :)

  • 224. Data: 2011-09-22 08:32:51
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 16 Sep 2011 15:47:06 +0200,
    Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> screamed:

    > Nie uznaję wtrętów żadnych w sygnał. Nawet regulatorów Bass/Treble abo
    > nie ma albo ustawiam na zero.

    A wzmacniacze lampowe uznajesz? Bo one robią dużo? wtrętów? w sygnał.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 10:31:55 user up 12933 days, 22:26, 1 user, load average: 0.97, 0.18, 0.22 ]

    USER ERROR: replace user and press any key to continue.

  • 225. Data: 2011-09-22 09:57:43
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.09.2011 10:32, Artur M. Piwko pisze:
    > A wzmacniacze lampowe uznajesz? Bo one robią dużo? wtrętów? w sygnał.

    Zauważyłem że gra to inaczej, ale słyszałem w życiu raptem jeden. :)

  • 226. Data: 2011-09-28 04:02:25
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 09:54:19 +0200, Tom01 napisał(a):

    > Z innej strony, w życiu jest mało przyjemności. Jak już sie truć wódką
    > czy kawą to dobrą. Tak samo z muzyką. Nie znajduję przyjemności w
    > muzyce, jeśli jest to hałas typu bum-bum, pss-pss. :)

    Jak się trafi ten grill, a wyłączysz mi secik Armina... :)

    [ The most successful marriages are based on lies. ]
    [ (Gregory House "House M.D. 1x04 Maternity") ]

  • 227. Data: 2011-09-28 04:02:25
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 09:50:14 +0200, Tom01 napisał(a):

    > Dlatego namówiony przez szwagra robiłem porównania swojego źródła+DAC z
    > jego audiofilskimi źródłami za kupę kasy. Reszta systemu bez zmian. I
    > jak pisałem, różnica znikła.

    Czyli innymi słowy - źródło audiofilskie można sobie porównać z np. X-Fi i
    tym polecanym przez Ciebie DAC? :)

    > :D

    Ty się zając śmiej. Ale ruszyć moją masę to trzeba się postarać. ;)

    [ Demokracja to rządy brutali, temperowane przez dziennikarzy. ]
    [ (Ralph Waldo Emerson) ]