  • 1. Data: 2015-04-27 17:28:40
    Temat: Kask Zeus
    Od: moto serce <felek20011@_NOSPAM_interia.pl>

    Cześć :)

    Mam pytanko na temat kasków ZEUS
    Czy są warte kupna czy to kolejny chiński garnek ? :)

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2015-04-27 17:35:37
    Temat: Re: Kask Zeus
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-27 o 17:28, moto serce pisze:
    > Cześć :)
    >
    > Mam pytanko na temat kasków ZEUS Czy są warte kupna czy to kolejny
    > chiński garnek ? :)
    > Pozdrawiam :)

    Ja też mam pytanko. Po co te buźki wklejasz na końcu każdej linii? Na
    znak, że uśmiechasz się cały czas jak przygłup?

    --
    MN

  • 3. Data: 2015-04-29 20:57:57
    Od: diablomen00 <wiktorpruchnik@_NOSPAM_onet.pl>

    moto serce napisal

    > Mam pytanko na temat kasków ZEUS
    > Czy są warte kupna czy to kolejny chiński garnek ? :)

    Moj wujek ma Zeusa. Jezdzi z nim na skuterze.
    Wklej mi model to co cos wiecej powiem.
    I jeszcze do czego chcesz uzywac kasku ( jaki typ motocykla ( chodzi o
    predkosc) choc ja polecam integralne badz szczekowe)

    I jeszcze w jakim przedziale cenowym chcesz ten kask kupic.