  • 1. Data: 2015-04-28 23:48:41
    Temat: Agresywny kierowca Volvo atakuje motocyklistę
    Od: Thomas <t...@v...pl>

    Czy już to do Was dotarło?
    Co Wy na to?
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=WAT2DYmttMo

  • 2. Data: 2015-04-29 12:50:41
    Od: p...@b...pl

    Agresywny kierowca motocykla atakuje Volvo:

    http://siłasłów.com.pl/index2.php?id=7

    KJ

  • 3. Data: 2015-04-29 14:49:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-28 o 23:48, Thomas pisze:
    > Czy już to do Was dotarło?

    Kolejny skurwysyn (lub polityk) puszczając cenzurowany (okrojony)
    materiał chce udowodnić coś co mu pasuje.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-04-29 22:39:48
    Od: Thomas <t...@v...pl>

    > Kolejny skurwysyn (lub polityk) puszczając cenzurowany (okrojony)
    > materiał chce udowodnić coś co mu pasuje.

    o czym ty piszesz?!
    czy ten skurwisyn to do mnie było ?!

  • 5. Data: 2015-04-30 10:23:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-29 o 22:39, Thomas pisze:

    > o czym ty piszesz?!
    > czy ten skurwisyn to do mnie było ?!

    O tym że materiał był nie kompletny więc nie wiemy dlaczego
    oglądane zdarzenie miało miejsce.
    A określenie skurwysyn było do osobnika publikującego
    taki film w sieci oraz do tego który filmik rozpowszechnia
    reklamując linka do niego.
    Jeszcze jakieś pytania ?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2015-04-30 20:45:22
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 30.04.2015 o 10:23, RadoslawF pisze:
    > O tym że materiał był nie kompletny więc nie wiemy dlaczego
    > oglądane zdarzenie miało miejsce.

    W adnotacjach pojawił sie link do wyciętego fragmentu:
    https://www.youtube.com/watch?&v=5kmnDz8auXg

    > Jeszcze jakieś pytania ?
    No tak, dalej to samo: dlaczego skurwysyn?
    Czym ten film różni się np. od tego, znanego już pewnie większości:
    https://www.youtube.com/watch?v=hAkiPAGWa44

    ...w tamtym przypadku, z tego co wiem, sprawą zainteresowała się policja
    i zostały wyciągnięte konsekwencje. Mam nadzieję, że to też nie
    przejdzie bez echa.

    --
    pzdr

  • 7. Data: 2015-05-01 21:49:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-30 o 20:45, twardziejszy pisze:

    > W adnotacjach pojawił sie link do wyciętego fragmentu:
    > https://www.youtube.com/watch?&v=5kmnDz8auXg

    Z tym że nie ma żadnej gwarancji że czegoś nie brakuje.
    Ja jednak poproszę o kompletną całość a nie kawałki które
    ciężko zanalizować osobie która nie zna tamtej okolicy i nie
    ma czasu na analizę.

    > No tak, dalej to samo: dlaczego skurwysyn?
    > Czym ten film różni się np. od tego, znanego już pewnie większości:
    > https://www.youtube.com/watch?v=hAkiPAGWa44

    I nie zauważyłeś że w tym widać było powód "dyskusji" oraz
    kto zawinił ? I właśnie dlatego tak a nie inaczej określiłem
    wystawiającego i reklamującego ten niekompletny.

    Jak już jesteśmy przy filmikach to bardziej popularny był gdzie
    typ zaatakował bez widocznego powodu pojazd z rodziną w środku.
    Po upublicznieniu film stal się głośny zainteresowała się
    policja i sprawca sam się do niej zgłosił.
    Wynik: "poszkodowany" okazał się też osobnikiem winnym.
    Więc od tego czasu niekompletne i tendencyjne filmiki
    komentuje odpowiednim określeniem.

    > ...w tamtym przypadku, z tego co wiem, sprawą zainteresowała się policja
    > i zostały wyciągnięte konsekwencje. Mam nadzieję, że to też nie
    > przejdzie bez echa.

    Też mam taką nadzieję.