  • 1. Data: 2010-05-15 20:48:27
    Temat: Kawasaki er6n 2006 - wymiana napędu
    Od: sylwusik2 <s...@i...pl>

    Witam
    Chcę wymienić napęd w mojej er6n. Znalazłem na allegro pasujący:

    http://moto.allegro.pl/item1011882792_ir_zestaw_nape
    dowy_kawasaki_er_6_n_versys_did_vm.html
    oraz

    http://moto.allegro.pl/item1011880953_ir_zestaw_nape
    dowy_kawasaki_er_6_n_versys_did_vx.html

    Który byście polecili ew czy szukać czegoś innego. Chcę na nim
    pojeździć i większość poleca DID tylko który. Ew. czy szukać innego.
    Dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2010-05-15 21:27:12
    Temat: Re: Kawasaki er6n 2006 - wymiana napędu
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "sylwusik2" <s...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    1g2000vbl.googlegroups.com...
    > większość poleca DID tylko który.

    Kolejnosc od najgorszego do najlepszego:
    - NZ
    - V (VX)
    - VM
    - ZVM