  • 1. Data: 2010-05-15 20:16:10
    Temat: Na gorąco nie wchodzi w SR500
    Od: trud <t...@o...eu>

    Witam.
    W SR500 przy gorącym silniku na postoju nie mogę wrzucić jedynki. Musze
    przytrzymać nogą popuścić sprzęgło i wtedy wskakuje. Na zimno jest cacy.
    Coś się zużyło czy może trzeba coś podregulować?
    Pod deklem zębatki zdawczej jest jakaś śruba do justowania sprzęgła,
    cokolwiek to znaczy? Mam książkę w języku mi zupełnie obcym, czyli
    niemieckim a jedyne mi znane zwroty po niemiecku to Hände hoch i Nicht
    schießen. Acha jeszcze Du Schwein albo jakoś tak.
    O co chodzi z tym sprzęgłem nie wiem.
    Może ktoś się wyznaje na SR500 i pomoże.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 2. Data: 2010-05-15 21:02:24
    Temat: Re: Na gorąco nie wchodzi w SR500
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    trud pisze:
> [...]
    > przytrzymać nogą popuścić sprzęgło i wtedy wskakuje. Na zimno jest cacy.
    > Coś się zużyło czy może trzeba coś podregulować?

    Ja miałem podobny problem w XV750. Po przejechaniu dłuższej trasy w
    ciągu dnia (koło 1kkm) dźwignia zmiany biegów miała ciaśniej i coś
    haczyło. OIDP było to coś koło sprężyny powracającej dźwignię w pozycję
    środkową.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2010-05-16 13:12:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-15 22:16, trud pisze:
> [...]
    > schießen. Acha jeszcze Du Schwein albo jakoś tak.
    > O co chodzi z tym sprzęgłem nie wiem.
    > Może ktoś się wyznaje na SR500 i pomoże.

    A luz na lince sprzegla masz prawidlowy ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition